Brinner du för kundservice och talar finska? Då har vi jobbet fö - Proffice Sverige AB - Supportteknikerjobb i Linköping
Brinner du för kundservice och talar finska? Då har vi jobbet fö
Proffice Sverige AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Linköping

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För ett uthyrningsuppdrag på en av våra kunders Servicedesk-avdelning i Linköping söker vi en ny medarbetare.
Du arbetar i en Teknisk Help Desk, mot Svenska och Finska kunder, med diverse It-relaterade incidenter och telefonen är ditt främsta redskap. Din arbetsuppgift är att administrera och lösa de incidenter som inkommer på ett effektivt, korrekt och professionellt sätt.
Help Desken är bemannad mellan kl 07-18 och du är schemalagd under dessa tider.
Uppdraget beräknas starta den 1 april och du kommer att få en visstidsanställning på 6 månader och för rätt person kan förlängning vara aktuellt. Uppdraget kommer tillsättas under slutet av februari eller början av mars.
Vi vill att du som söker:
* har mycket goda kunskaper i det finska och svenska språket, i såväl tal som skrift
* har goda kunskaper i engelska språket, i såväl tal som skrift
* har god pc-vana och goda kunskaper i Office paketet
* har erfarenhet av problemlösning
* har ett serviceinriktat och pedagogiskt sätt
* gillar att använda telefonen som ett redskap i arbetet
Vi ser gärna att du har god teknisk kunskap inom exempelvis Microsoft Miljön, olika operativsystem, Citrix, Novell, Lotus Notes och Ärendehanteringsystem men det är inget krav, det viktigaste är din förmåga och vilja att lära dig nya saker. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, därför vill vi ha din ansökan redan idag!
Kontakta Ida Petersson, 013-37 58 33, om du har några frågor om tjänsten!

Publiceringsdatum
2008-03-29

Anställningstyp/arbetstider
Visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-30
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Petersson, Ida

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
176901

Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: