Bostadsrättsföreningen Porkala söker en administratör

Brf Porkala / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brf Porkala i Stockholm

Om bostadsrättsföreningen
Bostadsrättsföreningen Porkala ligger i stadsdelen Akalla, som är belägen i Västerort inom Stockholms kommun. Föreningen består av 830 lägenheter samt 10 hyreslokaler. Den är därmed en av Stockholms största bostadsrättsföreningar. På föreningens webbplats www.porkala.se kan du läsa mer.
Att arbeta hos oss
Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerade arbete där varje dag erbjuder nya utmaningar. Som administratör hos Brf Porkala är du huvudansvarig för kontorets dagliga arbete, vilket innebär såväl ett stort ansvar som stor frihet att hitta utvecklingsmöjligheter och ta egna initiativ.
Om rollen
Föreningen söker en administratör till föreningskontoret, som finns till för boende i föreningen. Kontoret är beläget i närheten av Akalla tunnelbanestation. Där kommer du att arbeta i nära samarbete med föreningens fastighetsförvaltare, fastighetsskötare och konsulter. Du kommer att vara din egen chef och rapportera direkt till styrelsen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Hantera boendeärenden via telefon, mail och besök.
• Godkänna överlåtelser och andrahandsuthyrningar.
• Uthyrning av parkeringsplatser.
• Nyckelhantering.
• Digital och fysisk arkivering.
• Vara behjälplig med att anslå information i trapphusen.
• Dela ut föreningens medlemstidning och annan medlemsinformation.
Om dig
Vi förutsätter att du:
• Har en gymnasieutbildning. Relevant högskole- eller yrkeshögskoleutbildning är meriterande, exempelvis sekreterarutbildning eller administrativ utbildning.
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
• Behärskar minst grundläggande funktioner i samtliga delar av Office-paketet.
• Har arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Tidigare erfarenhet av yrken som sekreterare eller administratör inom service eller fastighetsbranschen är meriterande.
• Erfarenhet av digital och fysisk arkivering är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och färdigheter. Som huvudansvarig för kontorets dagliga arbete är det viktigt att du är ansvarstagande och självgående i ditt arbete. Du har ett gott bemötande mot boende som söker sig till föreningskontoret, värderar deras upplevelser högt, och har ett problemlösningsorienterat förhållningssätt. Du arbetar på ett noggrant och strukturerat vis genom att följa policys och rutiner, samt genom tydlig dokumentation av ditt arbete. Vi ser även gärna att du har förmåga att identifiera utvecklingsmöjligheter och initiera förbättringar.
Formalia
Anställningsform: Tillsvidareanställning, med 6 månaders provanställning.
Omfattning: Heltid
Önskat tillträdesdatum: 1 februari 2023
För att ansöka om tjänsten skickar du ditt CV, ett personligt brev, löneanspråk och referenser med kontaktuppgifter till jobb@porkala.net.
Sista ansökningsdag är 15 november. Urval och intervjuer sker löpande, vänta inte med att skicka in din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-10-04

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-15

Adress
Brf Porkala
Sibeliusgången 36
16472 Kista

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brf Porkala
Sibeliusgången 36 (visa karta)
164 72  KISTA

Ansökan
E-post: jobb@porkala.net

Arbetsplats
Porkala, Brf

Jobbnummer
7040929

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brf Porkala

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brf Porkala: