Bli en del av vårt Customer Care Team i sommar och ge kunderna den bästa...

NetOnNet AB / Kundservicejobb / Borås
2024-02-28


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har.

Är du med?

Publiceringsdatum
2024-02-28

Om tjänsten
Hos oss på NetOnNet är det inte bara jobb - det är en möjlighet att skapa starka band med våra kunder. I vår Customer Care-avdelning är vi hjärtat av den direkta kommunikationen med våra kunder. Genom att hantera frågor och feedback via mejl, telefon och andra kanaler ser vi till att varje kund får den support de behöver, på deras villkor.

Som en del av detta fantastiska team kommer du att vara med och forma kundupplevelsen. Vi är företagets ansikte utåt och kundernas röst inom organisationen - och din roll är avgörande för oss.

Vår gemenskap inom teamet är något speciellt. Vi jobbar varje dag för att skapa en atmosfär där alla känner sig hemma och uppskattade i sina roller. Customer care agerar som second line till vår first line och innebär en varierande arbetsdag som håller dig på tårna.

Vi vill att du ska vakna med ett leende, redo att möta dagen tillsammans med oss. Och när du går hem ska du ta med dig den positiva energin från ditt arbete.

Vårt mål är att ge våra kunder en helhetsupplevelse genom hela deras resa med oss. Därför har vi inte bara Customer Care, utan också specialister som fokuserar på olika områden för att säkerställa att varje kund får den bästa hjälpen och att du som medarbetare kan utvecklas inom det du brinner för.

Vi letar efter dig som är flexibel, målinriktad och älskar att ge service och support. Din inställning bör vara "vad kan jag hjälpa dig med?" och vi strävar alltid efter att förbättra vår service genom att lära oss och se saker från kundens perspektiv.

Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundservice, bland annat:

Produktrådgivning

Leveransfrågor

Service- och reklamationsärenden

Administrativa uppgifter.

Vi mäter vår prestation i statistik mot såväl dagliga som månatliga mål som redovisas kontinuerligt och följs upp Customer care manager.

Vem är du?
Vi letar efter någon med minst gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet inom kundservice, antingen från detaljhandeln eller telefonbaserad service. Om du har erfarenhet från hemelektronikbranschen och ett passionerat intresse för dagens teknik och dess utveckling, är det extra bra!

Personlighetsmässigt är du utåtriktad och skapar lätt kontakter med människor. Du tar egna initiativ och bidrar till en positiv stämning på avdelningen. Ordning och struktur är viktigt för dig, och du är noggrann och systematisk i ditt arbete. Dessutom är integritet och ansvarskänsla centrala för dig, och du sprider positivitet och hjälpsamhet omkring dig. Att vara inriktad på service är en självklarhet, och du brinner för att hjälpa kunder och förbättra deras upplevelse.

Du behöver ha goda PC-färdigheter och kunna hantera Office-paketet. Dessutom förväntar vi oss att du har utmärkta språkkunskaper i både svenska och engelska. Om du har erfarenhet av affärssystemet IFS ser vi det som en extra merit.

Det här är vi!
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.

Bli en del av vårt team!
Tycker du som oss att jobbet låter spännande, vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag! Vi läser ansökningarna och gör urval löpande.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Netonnet AB (org.nr 556520-4137)

Arbetsplats
NetOnNet AB

Jobbnummer
8503117


Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: