Bli en av Europas bästa Säljare!

Redsky Marketing AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Redsky Marketing AB i Solna, Stockholm, Huddinge, Täby, Tyresö eller i hela Sverige

Var nyårslöftet att börja jobba? Eller känner du att det är dags för en ny utmaning och utvecklas vidare inom karriären, eller vill du helt enkelt ha mer flexibilitet och frihet i ditt jobb och bestämma över hur mycket du jobbar själv? Då ska du läsa vidare!

Redsky Marketing AB är ett branschledande direktmarknadsföringsbolag som specialiserar sig inom kvalitativ face-to-face försäljning.

Varje år levererar vi tusentals nya kunder till våra klienter och samarbetspartners och ger våra anställda en möjlighet att utvecklas inom försäljning, kommunikation och ledarskap.

Med över 20Mkr insamlat till våra klienter var 2015 ett rekord år för oss och därför expanderar vi nu och söker efter dig!

Du kommer att arbeta som en säljkonsulent och vara ansiktet utåt för våra klienter med målsättningen att värva månadsgivare. Du arbetar i ett team och värvar dagligen kunder genom personliga möten.
2015 etablerade vi oss som ett av Europas absolut starkaste säljkontor (rankade som nr 7) och vi har startat igång 2016 med fantastiska resultat och är i dagsläget rankade på 4:e plats i Europa.

Varför lyckas vi så bra?

• En positiv och motiverande arbetsplats där vi bryr oss om dig!
Att trivas på sin arbetsplats är något av det vi prioriterar absolut högst. Till skillnad från många andra företag med säljinriktning som anställer 10-20 personer och byter ut dom varannan månad så är vi ett väl sammansvetsat team entreprenörer som jobbat med varandra under en längre tid och som sätter stor vikt vid dom personliga relationerna.

• Personlig utveckling och yrkeserfarenheter
Största anledningen till att folk lämnar sina jobb är att de inte känner att de utvecklas eller kommer någonstans. På Redsky Marketing har vi därför ett MT (Management Trainee) Program för dom som är ute efter en större utmaning där vi utbildar en inom ledarskap, rekrytering, administration och management. Vi erbjuder även kontinuerlig säljträning som varvas med praktik och teori. Våra anställda får också en möjlighet att regelbundet ta del av seminarier och föreläsningar från några av världens ledande entreprenörer och motivationstalare.

• Frihet och flexibilitet
Att sitta framför en dator 09-17 är för vissa en dröm men inte för oss. På Redsky Marketing tycker vi om att vara aktiva och träffa nya människor varje dag. Vi går efter mottot work hard- play hard och därför jobbar alla utefter individuella veckomål som innebär att när man klarat av sin målsättning för veckan har man alltid möjligheten att vara ledig resterande dagar, eller om man vill, jobba och tjäna extra.

Vem är du?
Erfarenhet inom försäljning är meriterande men inget krav. Vi söker efter dig med rätt personliga egenskaper som vi känner hade passat in i vårat team.

Du skall vara:
• Driven, gärna med Entreprenörsanda
• Ha lätt att få kontakt med nya människor
• Tävlingsinriktad och gilla att arbeta efter målsättningar
• Uthållig och kunna hanterar motgångar
• Ha viljan att utvecklas och lära dig nya kompetenser
• Teamplayer

Tjänsten erbjuds på heltid, måndag till fredag mellan 13:00-21:00 men tiderna är flexibla eftersom man jobbar utefter veckovis målsättningar.

Intervjuer sker löpande utefter behov så skicka din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Löpande

Publiceringsdatum
2016-07-21

Ersättning
Rörlig

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Raymond

Företag
Redsky Marketing AB

Adress
Redsky Marketing AB
Vretenvägen 13B
17154 Solna

Kontorsadress
Redsky Marketing AB

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2962029

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Redsky Marketing AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Redsky Marketing AB: