Biståndshandläggare Vikariat 100% 1 år - Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen - Administratörsjobb i Härjedalen
Biståndshandläggare Vikariat 100% 1 år
Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen / Administratörsjobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora
Visa alla jobb hos Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen i Härjedalen

Publiceringsdatum
2008-04-04

Arbetsuppgifter
Som biståndshandläggare ansvarar du för att utreda,bedöma och besluta i ärenden gällande insatser till äldre och funktionshindrade enligt socialtjänstlagen (SoL) och insatser enligt lagen om färdtjänst. Du arbetar i en grupp men arbetet ställer även krav på förmåga att arbeta självständigt. Du ska tillämpa och ha kundskap om gällande lagstiftning för att utreda och bedöma behov av bistånd. Egenskaper som krävs för tjänsten är god förmåga att utrycka sig i tal och skrift, god datavana,kunna ta egna intiativ, vara strukturerad, flexibel, förmåga att lyssna, god samarbetsförmåga och ett stor engagemang.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har socionomutbildning eller sociala omsorgsutbildningen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.

Anställningstyp/arbetstider
Vikariat, tillträde: enligt ÖK - 2009-08-31

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: 100%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-25
B-körkort är ett krav.
Ange följande referens när du ansöker: 08-70-14
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Solveig Jönsson, 0680-16915, 070-3020540

Facklig kontakt
SSR Anna Backlund-Larsson, 0680-17659

Företag
Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen

Adress
Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen
Medborgarhuset
84280 SVEG

Jobbnummer
182829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Härjedalens kommun, Härjedalens kommun Socialförvaltningen: