Benify söker en Transaction Specialist!

Benify Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Benify Stockholm i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Är du i början av din karriär och drivs av utmaningar med varierande arbetsuppgifter och stort ansvar?
Är du noggrann och har en fallenhet för ekonomi och struktur?
Tycker du det är viktigt att ha kul på jobbet och arbeta med grymma kollegor i en härlig kultur?

Då är tjänsten som Transaction Specialist perfekt för dig!

OM TJÄNSTEN

Benify erbjuder sina företagskunder olika förmåner som de i sin tur kan erbjuda sina medarbetare, dessa förmåner tillhandahålls av externa leverantörer som erbjuder olika typer av produkter/tjänster.

I den här rollen kommer du arbeta brett med administrationen av flödesprocesserna kring detta och därmed få en övergripande inblick i hur Benifys produkt fungerar. Vi har ett stort utvecklingsfokus och strävar ständigt för att bli ännu bättre. Du kommer därför även få möjlighet att effektivisera interna arbetsuppgifter och hur arbetssätt kan förbättras för att säkerställa utmärkt leverans till kunderna.

Exempel på arbetsuppgifter är att:

• Kontrollera och rapportera lönetransaktioner till våra kunder
• Säkerställa att orderdata från externa leverantörer importeras korrekt i vårt system
• Utläggsfakturera våra kunder samt skapa utläggsfakturaunderlag
• Leverera saldoavstämningar samt bokföringsunderlag till våra kunder
• Bygga långsiktiga relationer till externa intressenter med såväl kunder som leverantörer och svara på frågor som berör förmånerna

VEM ÄR DU?

Vi ser att du har 1-5 års arbetslivserfarenhet inom administration och då helst inom det ekonomiska fältet. Vi ser att du är proaktiv, noggrann och alltid levererar enligt uppsatt tidplan med hög kvalité.

Vi ser även att du:

• Har en avslutad gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi, samhälle eller annan administrativ inriktning
• Har goda kunskaper i Excel
• Har erfarenhet av att arbeta i system
• Är lättlärd och nyfiken samt har en god analytisk förmåga
• Har hög arbetskapacitet
• Har god social kompetens och sprider positiv energi omkring dig
• Har flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.
• Ytterligare språkkunskaper är meriterande

För att trivas i rollen ser vi även att du har ett tekniskt intresse och gillar IT-lösningar. Vi hoppas att du ser en anställning hos oss på Benify som en långsiktig investering och en spännande ny utmaning.

Så vill du arbeta på ett av Sveriges mest växande IT-företag? Skicka då in din ansökan!

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Plats: Östermalm, Stockholm

Kontaktperson: Christian Dieroff, Head of Transactions
>> Är du nyfiken på hur det är att jobba på Benify?
Följ oss på Instagram! <<

Sökord: ekonom, ekonomiassistent, administration, administratör, specialist, transaction

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-11-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Benify Stockholm

Adress
Benify Stockholm
Banérgatan 16
11523 Stockholm

Kontorsadress
Banérgatan 16

Jobbnummer
3796487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Benify Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Benify Stockholm: