Bemanningsassistent

Randstad AB Interna projekt / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Uppsala, Stockholm, Västerås, Södertälje, Ludvika eller i hela Sverige

Om Randstad
Randstadkoncernen har sitt säte i Holland och finns representerade i 46 länder, vilket gör oss till världens näst största bemanningsföretag. I Sverige har vi kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Västerås och Malmö där vi erbjuder bemannings- och rekryteringstjänster till små och stora företag.

Utöver detta finns vi representerade på flertalet ställen i landet via vårat Inhouse services koncept. Randstad Inhouse Services erbjuder kunden en skräddarsydd HR-process; från rekrytering, urval och introduktion till planering, ledning och uppföljning utförd av våra Account Specialister.

Publiceringsdatum
2013-03-18

Dina arbetsuppgifter
Som bemanningsassistent till vår Account Specialist / kontoansvarig konsultchef kommer du att arbeta på plats ute hos kunden. Tjänsten innebär att du skall vara behjälplig med all administration kring våra konsulter. Detta innebär orderläggning, utbokning av personal, tidrapportering och frånvarohantering. Du kommer även vara behjälplig med att söka efter ny personal och vara delaktig i kundprojekt på plats. I enlighet med Randstad Inhouse Services koncept bidrar du till att säkerställa en hög servicenivå mot såväl kund som konsult.

Placering: Uppsala

Utbildning/Erfarenheter
För tjänsten som bemanningsassistent krävs att du har gymnasieexamen. Goda kunskaper inom data och engelska är ett krav och B-körkort fordras. Tidigare erfarenhet från administrativt arbete är meriterande.

Dina personliga egenskaper
För att lyckas hos oss bör du vara en duktig administratör med en förmåga att prioritera. Du ska vara serviceinriktad och trivas med att jobba i ett högt tempo. Vi förväntar oss att du ska vara engagerad och driven med en väl utvecklad initiativförmåga och ett kreativt tänkande. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och dina ambitioner.

Randstad är ett växande företag på den svenska marknaden, ett företag som är värderingsstyrt och där människan står i fokus.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Inhouse Director Calle Wellenius på telefon 070-418 40 20 eller Account Specialist Karin Hökervall på telefon 0729-88 98 09.
Du kan även maila din ansökan till HR-avdelningen, linda.hogfeldt@randstad.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-14
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Calle Wellenius +46 0704-18 40 20

Företag
Randstad AB Interna projekt

Adress
Randstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1496167

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Interna projekt

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Interna projekt: