Backofficemedarbetare till vårt Nordic Contact Center
Dustin AB / Butikssäljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dustin AB i Nacka,
Sigtuna,
Upplands Väsby,
Stockholm,
Malmö eller i
hela Sverige Till vårt Nordiska Contact Center söker vi dig som vill arbeta med administrativa uppgifter och förebyggande bedrägeriåtgärder. Som medarbetare i vår Backofficefunktion jobbar du i nära samarbete med vår kundservice och ansvarar för att administrera ärenden från både interna och externa kunder. För att trivas i vårt Backofficeteam tror vi att du behöver vara noggrann, ha god planeringsförmåga, tänker kreativt och samarbetar bra med dina kollegor. Du har lätt att uttrycka dig såväl på svenska som engelska i både tal och skrift och behärskar grundläggande kunskaper i Excel, Word och Power Point. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom Kundservice- eller Backofficearbete.
Vårt nordiska team har all kontakt med kunden och vårt uppdrag är att på allra bästa sätt förstå och lösa kundens utmaningar, oavsett om det handlar om rådgivning vid köp eller i ett återköps - och reklamationsärende. Inom Backoffice ligger fokus på administrativa uppgifter t ex hantera och släppa ordrar, göra omfakturering/ vidarefakturering, uppdatera register, sköta uppföljning av reklamationer m.m. Ärenden kommer in via mail och telefon och vi besvarar kunden genom samma kanaler.
Med din goda service och positiva anda kommer du att se till att kunden fortsätter att se Dustin som den självklara helhetsleverantören inom IT och hemelektronik. Vi söker dig som arbetar i en liknande tjänst idag men vill ha nya utmaningar. Här har du chansen att arbeta med utveckling av processer och säkerställa att dessa fungerar på bästa sätt. Du har lägst gymnasiekompetens och du har troligen erfarenhet från någon typ av kundservicearbete och drivs av affärer. Du känner till konsumentköplagen och distansavtalslagen. Det är meriterande om du har erfarenhet av de system vi arbetar i, vilket är Microsoft Dynamics AX, CRM och Focalscope. Det är viktigt att du kan formulera dig väl i både tal och skrift, och du talar och skriver flytande svenska och behärskar förstås engelska väl.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och det här söker vi:
• Är utåtriktad och har en positiv attityd
• Teamkänsla med stor förståelse av god laganda
• Servicekänsla, struktur, och noggrannhet
• Uthållighet och ansvarskänsla
• En drivkraft att vilja förbättra befintliga processer och se möjligheter
• Förmåga att kommunicera på mottagarens villkor
• Förmågan att kunna se helheten
• Anpassa beslut från fall till fall utifrån satta rutiner
Din intresseanmälan med meritförteckning vill vi ha senast fredag den 19 februari genom att du registrerar din ansökan via länken. Rekryteringsprocessen pågår fortlöpande.
Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Gruppchef Maria Jonson. Du når Maria via mail:
maria.jonson@dustin.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-01-25ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagDustin AB
AdressDustin AB
Box 1194
13127 Nacka Strand
KontorsadressAugustendalsvägen 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2632774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.