Backoffice till stort telecombolag

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

koordinering / koordinator / administration
Trivs du i en koordinerande roll med administration och kundkontakt? Är du serviceinriktad, lösningsorienterad och gillar ett varierat arbetstempo? Vi söker nu, för omgående behov, en ansvarsfull och självgående koordinator till ett stort telecombolag i centrala Stockholm.

I dina arbetsuppgifter som backoffice kommer du att;

• lägga accessbeställningar och följa upp förfrågningar av företagskunder. Du arbetar som ett stöd mot företagssäljavdelningen och följer kontinuerligt upp de olika stegen i processen så allt går som det ska.
• dagligen ha kundkontakt, uppföljning med tekniker liksom att arbeta i olika system administrativt.
Vårt erbjudande; En ansvarsfull roll med goda möjligheter till att bli anställd hos kund. Hos oss får du dessutom en dedikerad konsultchef, sedvanliga personalförmåner. Känns det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, men gärna frågor. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid, 08-17 (flex), omgående - 6 månader (med möjlighet att gå över till kund)

Sista dag att ansöka är 2016-12-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Marlene Solca | marlene.solca@proffice.se [ mailto:marlene.solca@proffice.se ]

Kvalifikationer:
Gymnasieexamen, minst 1 år arbetslivserfarenhet av kundkontakt och administration, mycket god systemvana - du ska har arbetat i flera olika system utöver Officepaketet och mycket god svenska (i tal och skrift) är krav för tjänsten. Om du dessutom arbetat i en roll där du haft kundkontakt med företagskunder så är det ett plus.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som kan arbeta självständigt då du är ensam om din roll i teamet. Du tar ansvar för din arbetsuppgifter, följer arbetsprocessen - är problemlösande och tar upp nya infallsvinklar/förbättringar som du ser. Tycker du dessutom om ett varierat arbetstempo och kan prioritera efter behov kommer du att bli en uppskattad kollega!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2016-12-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-19
Ange följande referens när du ansöker: 200998000
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marlene Solca annelie.sjogren@randstad.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM

Jobbnummer
3195919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: