Backoffice medarbetare till Nilfisk i Mölndal

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Mölndal
2017-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Backoffice medarbetare till Nilfisk i Mölndal" (publicerad 2018-01-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete och är redo för nästa utmaning? Är du dessutom duktig på system och noggrann som person? Då är tjänsten som Administratör hos Nilfisk något för dig!

Publiceringsdatum
2017-12-08

Om tjänsten
Nilfisk är en av världens ledande tillverkare av rengöringsutrustning och säljer produkter för både privat och professionellt bruk. Företaget har sitt koncernhuvudkontor i Köpenhamn men finns över hela världen. Den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölndal och här jobbar ett 60-tal personer. Huvudprodukten är städmaskiner och kunderna finns främst inom kommuner, landsting, industrier och städbolag.Du kommer att ingå i ett team bestående av 3 personer och arbetar i en händelserik miljö. Flera ärenden hanteras parallellt och arbetet är huvudsakligen administrativt och innebär hantering av mycket information som registreras i företagets olika system, i kombination med kontakt med kunder, tekniker och återförsäljare. Som administratör kommer du att ansvara för att:

* Ta emot och registrera felanmälningar
* Servicekontrakt
* Kundupprättelse
* Orderhantering
* Beställa reservdelar
* Ha hand om in- och utgående fakturor, kontera dessa samt matcha gentemot order
* Kreditering
* Returhantering

Om dig
Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativt arbete som gärna inkluderat kundkontakt via telefon och/eller mail. Du har en god datorvana, vilket gör att du snabbt kan växla mellan att arbeta i olika system. Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP och har ett tekniskt intresse. Vi tror att du som söker är en serviceinriktad person som har en god samarbetsförmåga och trivs i händelserika miljöer. Du är noggrann och kommunikativ med såväl kollegor som kunder samt är handlingskraftig och kan agera snabbt när situationen kräver det.

Viktigt för tjänsten är:

* Erfarenhet av administrativt arbete
* God datorvana
* Svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person finns möjligheter till att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Nilfisk

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Alexandra Fahlström på 031-725 45 08.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström 031-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Jobbnummer
3844276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: