Back-Office medarbetare till BMW financial Services

Hero AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Nu söker vi dig som har ett intresse för ekonomi och som vill arbeta med ett spännande varumärke.

Publiceringsdatum
2016-05-27

Företaget
BMW financial Services är BMWs egna finansbolag som tillhör BMW. Totalt finansieras idag ca 3,1 miljoner bilar via BMW financial Services i hela världen. Nu söker vi för BMWs räkning Back-Office medarbetare till huvudkontoret för Norden som är beläget i fina lokaler i Silverdal, Sollentuna.

Om tjänsten
Som Back-Office medarbetare tillhör du kontraktsgruppen och arbetar tillsammans med teamet på 6 personer med administration av finansiella kontrakt inom leasing, lån och operationell leasing. Du kommer att arbeta med dynamiska och administrativa arbetsuppgifter rörande kontrakten och lagerfinansiering. Kontrakten registreras i ett anpassat dokument- och hanteringssystem, du arbetar även i Officepaketet och med andra affärssystem. Du kommer att ha telefon-, brev- och mailkontakt med återförsäljare och kunder gällande åtgärd av problem som uppstått eller insamling av kompletterande uppgifter. Aktuell roll kommer att vara inriktad mot inbetalningar och reskontra. I teamet arbetar ni även med service mot interna avdelningar på BMW financial Services.

Möjligheter
Vill du arbeta med ett starkt varumärke samt har en förståelse för siffror och dess samband är detta en tjänst för dig. Du kommer att få arbeta i en ansvarsfull och analyserande roll med många bollar i luften. Du får arbeta i ett starkt team som är ambitiöst, stolt och prestigelöst. För rätt person med rätt ambitioner kan det finnas en möjlighet till förlängning hos BMW Financial Services.

Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för BMW som varumärke och som vill arbeta i ett team som strävar mot gemensamma mål.

Vi söker dig med lägst en gymnasieexamen, högre utbildning inom ekonomi eller annat relevant område är meriterande. Erfarenhet inom back-office alternativt erfarenhet inom redovisning eller reskontra ses även som meriterande. Du besitter en god systemvana och kunskap inom office-paketet, särskilt Excel. Du ska även hantera svenska och engelska, både i tal och skrift, meriterande om du behärskar norska. Som person är du strukturerad, effektiv samt flexibel och kan anpassa dig efter växlande tempo. Du trivs med att ta ansvar och tar tag i nya uppgifter med entusiasm och energi. För aktuell tjänst behöver du även vara stabil och ansvarsfull samt trivas med att hantera ett flertal arbetsuppgifter samtidig.

Tillträde, omfattning och anställning
Du kommer att vara anställd av Hero och arbeta ute hos vår kund. Uppdraget är på heltid, kontorstider, med start i mitten/slutet på juni och beräknas pågå initialt 6 månader med ev. möjlighet till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid med möjlighet till förlängning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2871695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: