Back-office medarbetare

Hero AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Täby, Sundbyberg eller i hela Sverige

Nu har du möjlighet att jobba på ett ledande europeiskt företag inom sjukvård och konsumentelektronik!

Publiceringsdatum
2016-02-19

Företaget
För vår kund Olympus räkning söker vi nu en Back-Office medarbetare för ett kortare uppdrag. Olympus är ett globalt bolag som grundades 1919 i Japan. Företaget har ett sjuttiotal anställda i Sverige och har blivit en ledande tillverkare av innovativ optisk och digital utrustning för för sjukvårds- och konsumentelektroniksektorerna. Olympus har utvecklat en kamera för användning i mag-och tarmkanalen och är dominerande som endoskopleverantör i Sverige. Vidare har de lång erfarenhet av att med endoskopets bild diagnostisera och behandla sjukdomar. Olympus strävar efter att utveckla nya teknik, nya produkter och nya tjänster för att erbjuda sina kunder ökad säkerhet, trygghet, kvalitet och produktivitet.

Om tjänsten
I rollen som back-office medarbetare så kommer du att tillhöra Business support på Olympus som i dag består i av ca 7 personer uppdelade inom funktionerna Order samt Back-Office som bland annat arbetar med orderhantering, kundavtal samt anbud. I din roll så kommer du att stötta båda funktionerna med administrativa arbetsuppgifter.

Främst så kommer dina arbetsuppgifter att innefatta:

• Administrera Olympus kunders webbportal, så kallad marknadsplatsen, med produkt- och prisinformation,
• Beställning av broschyrer och manualer åt kunder och säljare
• Allmänt behjälplig med administration rörande offerter & anbud
• Registrering av kundavtal i systemet

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett stort internationellt, ledande företag med god personalpolitik som satsar på utbildning bland sina anställda. Söker du administrativ arbetslivserfarenhet från ett spännande företag? Sök tjänsten redan i dag!

Kvalifikationer
Vi söker dig som kan starta omgående och har några års arbetslivserfarenhet inom administration, meriterande med erfarenhet från orderhantering samt offentliga upphandlingar. Du har även goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. För att trivas i rollen så är du en prestigelös person med skinn på näsan som gärna hjälper till där det behövs. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt samt en positiv inställning där du ser lösningar före problem.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Arbetet föreligger under kontorstider, heltid, med start omgående och beräknas pågå fram till midsommar med ev. möjlighet till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2681326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: