B2C-kundtjänstmedarbetare till St1

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-01-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "B2C-kundtjänstmedarbetare till St1" (publicerad 2024-03-06) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och är en problemlösare utav rang. Du vill jobba nära kunder och samtidigt utvecklas i en spännande och rolig miljö. Ansök idag till tjänsten och bli en del av St1!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer och marknadsplatser runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 8 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder. Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt! Just nu står St1 inför en spännande digitaliseringsfas som du, tillsammans med kollegorna på kundtjänst, kommer spela en viktig roll i.

Du erbjuds
Tjänsten erbjuder en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar, och du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-01-12

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande ärenden från privatkunder via samtal, melj och chatt
• Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
• Hantera tekniska frågor om St1 betalapp
• Hantera produktfrågor
• Felanmälningar
• Samarbeta internt med ärendeuppföljning

VI SÖKER DIG SOM
• Har en avklarad gymnasial utbildning
• Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, för att kommunicera korrekt och professionellt externt och internt
• Har goda kunskaper i Outlook och Office-paketet

Det är meriterande om du har
• Kunskaper i Salesforce
• Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/servicesupport via telefon och/eller mejl
• Erfarenhet av support av appar

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är social och utåtriktad. Du som person är en kommunikativ teamplayer, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du är initiativtagande och tar ansvar för ditt arbete och dina relationer. Utöver detta kommer vi främst att fokusera på följande egenskaper:
• Självgående
• Serviceinriktad
• Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15099875".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8386336

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: