Avtalssamordnare inom markåtkomst till vår kund i Sundbyberg

Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Uppdragsbeskrivning:

Rollen omfattar utförande av praktisk administration ingående i projektarbetet. Vid projektarbete för en lednings- och/eller stationsbyggnation produceras stora mängder handlingar och dokument inom ramen för delprojekten tillstånd och markåtkomst. En avtalssamordnare handlägger avtal, registrerar inkomna och utgående handlingar, gör utskick, administrerar utanordningar av ersättningar till fastighetsägare m.m.

Publiceringsdatum
2024-04-16

Dina arbetsuppgifter
Handläggning samt dokumentation av inkomna avtal, fullmakter, förrättningshandlingar som genereras på berörda fastigheter och annan dokumentation som uppkommer i samband med arbete med tillstånds- och markåtkomstfrågor

Administrera och genomföra utskick (exempelvis, brev, kallelser, information, olika typer av avtal).
Framtagande av utbetalningsunderlag avseende skadereglering som sker i samband med MFÖ, MUA och andra avtalshandlingar
Ta fram fastighetsägareförteckningar
Posthantering
Registrera handlingar (dokument) i Svenska kraftnäts ärendehanteringssystem W3D3, Alfresco, och markåtkomstsystemet LARS

Obligatoriska krav:

Minst 2 års eftergymnasial utbildning alt. minst 5 års arbetslivserfarenhet av kvalificerad avtalshantering eller projektadministration

Minst 3 års arbetslivserfarenhe av administrativt arbete inom offentlig sektor/energibranschen.
Minst 2 års arbetslivserfarenhe av att registrera handlingar (dokument) i ärendehanteringssystem t.ex. W3D3.
Minst 1 års arbetslivserfarenhe av att handlägga juridiska dokument, t ex. Markupplåtelseavtal.

Mervärdeskrav:

Minst 2 års arbetslivserfarenhet av infrastrukturprojekt eller fastighetsrättslig hantering
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med en eller flera av följande

o Dokumentationshanteringssystem (SAP, Alfresco, Sharepoint eller liknande)

o Diariehantering (W3D3, Platina eller liknande)

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.

Om företaget
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659), https://quest.se/

Jobbnummer
8616900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Quest Consulting Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Quest Consulting Sverige AB: