Avtalsansvarig med ingenjörsbakgrund, Stockholm

Shaya Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje, Nynäshamn eller i hela Sverige

Om konsultuppdraget

• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 4 månader
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Uppdragsbeskrivning

Din uppgift är att på olika sätt medverka till att utveckla och förvalta fordonssystem på ett kostnadseffektivt sätt under dess livscykel. Din specifika roll innebär att vara en del av gruppens kontrakt- och avtalsansvariga samt vara en del av gruppens tekniska kompetens inom fordonens mekaniksystem.

I rollen kommer du att arbeta med både egna utvecklings- och utredningsarbeten samt stötta övriga gruppens uppgifter. Uppdraget kräver att du är affärs- och kvalitetsorienterad samt strukturerad och drivande. Du kan tydligt förmedla kravställning till leverantörer och konstruktörer som ska realisera dina idéer och utredningsresultat.

Då du i denna roll har många interna och externa kontakter behöver du vara duktig på att samarbeta och bygga relationer samt vara duktig på att hantera affärsmässiga relationer. Arbetsuppgifterna drivs ofta enskilt, med stöttning från teamet, och därför krävs att du är självgående och ansvarstagande.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

• Ingenjörsutbildning, mekanik, mekatronik eller liknande
• Erfarenhet från järnvägsindustri
• Erfarenhet av kontrakt- och avtalsuppföljning
• Stor erfarenhet från ärendehantering och av att driva tekniskt förändringsarbete
• Erfarenhet från projekt i internationell miljö
• God IT kunskap (MS Office miljö)

Krav på språk

• Svenska
• Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt

______________________

Hur du kommer vidare

• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 4 mån

Publiceringsdatum
2022-01-24

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Shaya Solutions AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)

Kontakt
Erika Evertsson
erika.evertsson@shayasolutions.se
08-35 35 53

Jobbnummer
6273496

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Shaya Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Shaya Solutions AB: