Avtalsadministratör till Selecta

KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avtalsadministratör till Selecta" (publicerad 2017-11-15) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Till denna tjänst söker vi dig som har erfarenhet av administration och avtalshantering. Som avtalsadministratör på Selecta arbetar du med administration och support kring kundavtal. Du fungerar som en länk mellan kundansvariga och övrig organisation på Selecta genom att bistå med support i avtalsfrågor. Tjänsten är placerad på Selectas huvudkontor i Årsta och är ett bemanningsuppdrag på visstidsbasis, med start omgående.

Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Företaget finns representerat i 22 länder och har i Sverige cirka 500 anställda på totalt 33 orter. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa.

Arbetsuppgifter
På avtalsavdelningen ingår du i ett serviceinriktat team på ca 10 personer som hanterar avtalen mot Selectas kunder. Du fungerar som en länk mellan kundansvarig och kund genom att bistå med support i avtalsfrågor. Dina dagliga uppgifter innebär bland annat orderläggning, utformning av avtal samt fakturering av maskiner.

Kvalifikationer
Du som söker har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller liknande. Du har ett par års erfarenhet av administration och brinner för att ge den bästa servicen.
Vi ser gärna att du är person som är van att arbeta strukturerat och har förmågan att lösa problem med glimten i ögat.

Som person är du positiv, driven och noggrann. Du arbetar målmedvetet och effektivt för att få saker gjorda samt är självgående och van att fatta egna beslut.

Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Då engelska är vår kunds koncernspråk ser vi även att du har goda kunskaper i det. Vidare har du mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt i Excel.


Övrigt
Uppdraget ska tillsättas omgående, därför arbetar vi löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på initialt 6 månader, med chans till förlängning. Du kommer att bli anställd hos oss på KFX Stockholm, men arbeta hos Selecta. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linnea Hägg på telefonnummer 08-663 99 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-09-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 2842
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Hägg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3712697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: