Avropare/ordermottagare till läkemedelsbranschen

Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker avropare/ordermottagare till läkemedelsbranschen!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi Avropare/ordermottagare hos en av våra kunder i Stockholm för uthyrning med möjlighet för anställning hos kunden.

Publiceringsdatum
2010-10-23

Arbetsuppgifter
Du kommer att jobba med materialplanering för produktion och packning utav plasmaprodukter. Du kommer också att vara avdelningens kontaktperson gentemot inköp.
I egenskap av orderadministratör och avropare kommer du att säkerställa planering av produktion och packmaterial. I jobbet ingår materialhantering, mottagning och utlämning av varor, distribution av färdigvaror och utveckling av logistikverksamheten inom företaget så som att öka leveranssäkerheten och minska ledtiderna, uppföljning av leveranser, sätta upp beställningspunkter och säkerhetslager i Movex.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens samt några års erfarenhet av administration inom order/distribution-export/logistik/ekonomi. Du ska ha goda kunskaper i svenska och i engelska, både i tal och skrift. Du ska även ha god datorvana och kan arbeta i MS Word och Excel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem såsom Movex, SAP och Navision. God erfarenhet av Remburs-hantering är meriterande liksom erfarenhet från läkemedelsindustrin.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Länken till annonsen: http://adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1133809
Rekryteringsansvarig är Cilla Orban, tel nr 08-598 981 54

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-11-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
761050

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: