Avonova söker beteendevetare/organisationskonsult till Höglande

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Eksjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eksjö, Nässjö, Ydre, Vetlanda, Kinda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Eksjö, Nässjö, Vetlanda, Tranås, Jönköping eller i hela Sverige

Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!



Vi söker Dig som är socionom med vidareutbildning eller annan beteendevetenskaplig examen/terapeutisk utbildning samt har några års yrkeserfarenhet.

Vi ser gärna att du har en inriktning inom KBT.
Som beteendevetare/organisationskonsult hos oss fungerar du som konsult åt våra kundföretag i psykosociala arbetsmiljö- och hälsofrågor. Arbetsområdet omfattar individuellt samtalsstöd, grupp- och organisationsutveckling, grupphandledning, utbildningar, stress-, kris- och konflikthantering, handledning av chefer och kundanställda, utredningar samt strategisk hälsoplanering.

Erfarenhet/inriktning mot organisationskonsult är meriterande men ej något krav.

Du ska ha intresse, talang och gärna erfarenhet av att arbeta med företagshälsa för att utveckla ett hälsosamt arbetsliv. Våra kunder finns inom olika branscher och har mycket varierande behov och önskemål. Vårt riktmärke är att i nära samarbete med kunden hitta skräddasydda lösningar där den enskildes arbetsförmåga och organisationens mål alltid är i fokus

Vi söker dig som har ett hälsofrämjande synsätt och ett genuint intresse för människor, deras hälsa och arbetsmiljö. Du som vill arbeta och utvecklas med oss ska ha ett intresse av att arbeta kundorienterat, arbeta på ett konsultativt sätt, ha egen drivkraft samt tycka om att arbeta i team.

Vi ser gärna att du trivs med att arbeta i privat verksamhet och har ett affärsmässigt förhållningssätt parallellt med din professionella roll. God administrativ förmåga och viss IT-kunskap är en förutsättning för att kunna arbeta hos oss.

Tjänstgöringsgrad: Heltid. Tillträde enligt överenskommelse med provanställning under 6 månader.

Placeringsort: Efter överenskommelse: Eksjö, Tranås alternativt Nässjö.

Tjänstgöring förekommer på våra olika enheter inom affärsenheten/regionen och ute hos kund vilket innebär resor i tjänsten varför körkort och tillgång till egen bil krävs.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa:

Affärsenhetschef Andreas Göth, 0380-500 153, andreas.goth@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 15 augusti 2017.





Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-06-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-15
Ange följande referens när du ansöker: 2017/71
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Affärsenhetschef Andreas Göth 0380-500 153, andreas.goth@avonova.se

Företag
Avonova Sverige AB

Adress
Avonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping

Kontorsadress
Fabriksgatan 4

Jobbnummer
3576501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: