Avonova söker administratör/medicinsk sekreterare till Kalmar/Ny

Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Kalmar
2021-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avonova söker administratör/medicinsk sekreterare till Kalmar/Ny" (publicerad 2022-07-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Kalmar, Nybro, Emmaboda, Oskarshamn, Hultsfred eller i hela Sverige

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv - varje dag





Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.

Vi tror starkt på kraften i människan och vår mission är "Make companies perform and employees thrive". Läs mer på www.avonova.se.



Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör

I din roll som administratör ingår att fungera som koordinator i vår verksamhet. Ditt arbete kommer att bestå av olika administrativa arbetsuppgifter såsom att ge service till våra kunder och medarbetare tex genom att hjälpa operativ personal att planera och boka in uppdrag. Ansvara för telefonin och beställningar från våra kunder. (du kommer även att stötta dina kollegor på andra hälsocenter i telefon vid behov).

I arbetet ingår även att kontinuerligt sammanställa viss statistik och faktureringsunderlag. Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.

I administratörens arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Ekonomi (ta fram fakturaunderlag, vid behov skriva ut och skicka fakturaunderlag)
- Kundhantering
- Telefoni (sortera samtal, avbokningar/ombokningar, boka besök och återbesök, administrativ rådgivning, avboka konsulters bokningar vid frånvaro
- Kontrollera leverantörsfakturor och vidarefakturera
- Kontorsservice och inköp (posthantering, inköp administrativt material etc)
- Hantera vårt affärssystem (skapa och bygga scheman för konsulter, lägga upp kundstrukturer och uppdatering av dessa etc)
- Officestöd - Excel/Word/Power Point, lokal IT-support i enklare frågor
- Bjuda in kunder till Avonovas webbportal, inkluderar även uppdatering vid ändring eller avslut
- Ordning och reda på enheten

Publiceringsdatum
2021-10-22

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har hög datakompetens och mycket goda kunskaper i Officepaketet samt lätt för att lära dig nya system. Du har minst gymnasieutbildning, om du har gått en utbildning som medicinsk sekreterare/vårdadministratör är det meriterande. Du har tidigare erfarenhet av administration, att arbeta med telefon som arbetsredskap och du har erfarenhet av fakturering.

Som person är du självgående och har integritet samt har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du arbetar bra tillsammans med andra människor, du är lyhörd och smidig och bra på att skapa relationer. Vidare ser vi gärna att du styrs av mål- och resultattänkande i prioriteringar, planering och agerande. För att klara av arbetet krävs att du kan organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag med stor förändringsvilja och potential. Dagens Avonova befinner sig i ett spännande utvecklingsskede, en omarbetad strategi och ett stort fokus på expansion i Sverige. Hos oss får du vara med och påverka och göra skillnad i människors liv. Du får frihet, stöd och möjlighet till utveckling. Självklart omfattas din anställning hos Avonova av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi vill att du ska må bra och trivas och erbjuder därför friskvårdsbidrag och företagshälsovård och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Arbetsplats: Kalmar alt. Nybro

Tjänstgöringsgrad: Heltid

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning i 6 månader



Vill Du veta mer kontakta gärna hälsocenterchef Jörgen Styf Persson, jorgen.styf.persson@avonova.se

Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt, dock senast 12 november.

Vi är medlemmar i Almega med kollektivavtal med Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.



Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avonova Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/106".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avonova Sverige AB (org.nr 556560-6018)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Hälsocenter Kalmar

Kontakt
Hälsocenterchef Jörgen Styf Persson
010-2526648

Jobbnummer
6063557

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avonova Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avonova Sverige AB: