Avgiftshandläggare inom Vård- och Omsorgsförvaltningen

Partille kommun, Central administration förvaltning / Butikssäljarjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Partille, Göteborg, Lerum, Mölndal, Härryda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Partille kommun, Central administration förvaltning i Partille

Partille kommuns vision är att man ska leva mitt i det goda livet. Våra 37 000 invånare och människor som arbetar och verkar i kommunen ser vi som våra kunder. Det är upp till oss 2 800 anställda, att leverera kvalitet och service som innebär att det ska vara gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Internt arbetar vi med en gemensam kultur för alla anställda som rustar oss för uppdraget. Värdeorden i kulturarbetet är allas lika värde, professionalitet och framåtanda.




Publiceringsdatum
2017-08-03

Arbetsuppgifter
Letar du efter nya utmaningar? Vill du jobba på en trevlig och prestigelös arbetsplats?
Hos oss kommer du att arbeta i ett team där var och en har sin expertisfunktion och driver utvecklingsarbetet med fokus på kunden.
Du kommer att arbeta som avgiftshandläggare för brukare med beslut om insatser enligt Socialtjänstlagen(SoL) och/eller Lagen om Stöd och Service till vissa funktionshindrade(LSS). Avgiftsteamet består av tre personer varav en är samordnare för teamet. Du blir en av två avgiftshandläggare som tillsammans med samordnaren ansvarar för att avgiftshandläggningen fungerar enligt lagar, riktlinjer och praxis samt enligt förvaltningens egna styrdokument.



Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning med administrativ inriktning eller minst ettårig eftergymnasial utbildning inom arbetsområdet eller erfarenhet inom arbetsområdet.
• Ha förståelse för vad det innebär att arbeta med myndighetsutövning och att fatta myndighetsbeslut.
• Tillsammans med samordnaren för avgiftshandläggningen ta fram rutiner och riktlinjer för avgiftshandläggningen.
• Förmåga att planera, organisera och strukturera arbetet tillsammans med kollegor.
• Vara flexibel och ha förmåga att förändra sin planering utifrån aktuella behov.
• Ta initiativ till kontinuerliga förbättringar.
• Kommunikativ förmåga.
• Förmåga att skapa tillit och förtroende hos brukaren och/eller dennes företrädare.
Hos oss kan du göra skillnad, utvecklas och ha roligt på samma gång.

ÖVRIGT
Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas.

Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-27
Ange följande referens när du ansöker: A704619
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Atosa Jakobsson atosa.jakobsson@partille.se 031-792 12 92

Företag
Partille kommun, Central administration förvaltning

Adress
Partille kommun, Central administration förvaltning
Gamla Kronvägen 34
43382 Partille

Kontorsadress
Gamla Kronvägen 34 Partille

Jobbnummer
3625315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Partille kommun, Central administration förvaltning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Partille kommun, Central administration förvaltning: