Avdelningschef till Linköping

Arena Personal Östergötland AB / Ekonomichefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Östergötland AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Om tjänsten
Just nu söker vi en avdelningschef till en utav våra kunder inom renhållningsbranschen i Linköping.

Som avdelningschef blir du bl.a. ansvarig för:
• Administration i uppdragsgivarens datasystem
• Huvudansvaret för enheten i Linköping
• Leda och fördela arbetet
• Kontakter med uppdragsgivare
• Lönerapportering
• Delaktighet i arbetsmiljöfrågor
• Rekrytering av nya medarbetare

Din profil
Du som söker bör ha minst två års erfarenhet inom transportbranschen eller likvärdig bransch samt en längre erfarenhet inom ledarskap. Du har förmåga att genom god kommunikation skapa delaktighet och motivation hos medarbetarna. Du tycker om utveckling och förändring, är lösningsfokuserad och kan snabbt byta fokus vid behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga.

För att lyckas optimalt i rollen så ser vi att du:

• Inger förtroende och har god förmåga att bygga relationer
• Är positiv med förmåga att entusiasmera
• Är konsekvent, kommunikativ och tydlig som ledare
• Är tillgänglig och lyhörd för kunder och medarbetares behov
• Har goda administrativa färdigheter
• Har goda datorkunskaper
• Är serviceinriktad med god insikt i entreprenadverksamhet
• Är kreativ och har hög arbetskapacitet

Intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-10-11

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 4920
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Olsson christian.olsson@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Östergötland AB

Adress
Arena Personal Östergötland AB
S:t Larsgatan 41 3 tr.
58224 Linköping

Kontorsadress
S:t Larsgatan 41 3 tr.

Jobbnummer
3744776

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Arena Personal Östergötland AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Östergötland AB: