Avdelningsansvarig

Toys R Us / Säljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Toys R Us i Helsingborg, Växjö, Karlstad, Örebro, Huddinge eller i hela Sverige

Om TOYS"R"US Skandinavien
TOYS"R"US är en populär butikskedja som säljer högkvalitativa barnleksaker. Vi är kända för vårt breda sortiment och våra konkurrenskraftiga priser samtidigt som vi fokuserar på förstklassig kundservice. Totalt har vi över 40 butiker, uppdelat mellan Danmark, Sverige, Norge, Finland och Island. Bra köpmanskap, förstklassiga prestationer, ansvar och familjenöje är något som är mycket viktigt för oss. Vår arbetskultur är informell, livfull och öppen. Våra anställda är serviceinriktade, resultatsorienterade och hängivna lagspelare. Vi värderar våra medarbetare och erbjuder massor av utrymme för personlig utveckling. TOY"R"US Skandinavien ägs av TOP-TOY Group. Läs mer om oss på www.top-toy.com.

TOP-TOY A/S Filial Sverige
Box 9220
200 39 MALMÖ



Söker du en utmaning där du arbetar i ett högt tempo och vill utvecklas i ett starkt koncept - kan vi erbjuda dig ett spännande arbete hos oss på TOP-TOY A/S.

Vi söker nu en avdelningsansvarig till TOYS R US i Helsningborg. Tjänsten är en heltidstjänst och arbetstiderna kommer vara både dag, kväll och helger efter rullande schema.

Tillsammans med butikschefen är du den bästa säljaren och är ett bra exempel för övriga medarbetare. Du ska ha fokus på koncept och se till att butiken alltid är redo för kunderna samt kunna coacha och motivera butikens personal.

Arbetet för en avdelningsansvarig på TOYS R US är varierande och påminner mycket om butikssäljarnas - men med en extra dimension av ansvarstagande. Du kommer att arbeta mycket ute i butiken men även på lagret och i kassan. Det huvudsakliga ansvaret, tillsammans med alla medarbetare i butiken, är att ge förstklassig service och medverka till att butiken alltid ser inbjudande och välkomnande ut.

Service och kundvägledning Som en del av teamet, är du också en del av vårt ansikte utåt. Det viktigt att alla kunder alltid känner sig välkomna - din förmåga att se kundens behov, att kommunicera och att kunna överträffa kundens förväntningar, kommer därför att få stort utrymme.

Erfarenhet Du får gärna ha utbildning inom handeln - alternativt bör du ha någon form av erfarenhet av att vara i en ledarroll eftersom du tidvis kommer att tilldelas ansvar för personal. Det är klart meriterande med erfarenhet av detaljhandel gärna från baby- och barnbranschen. Lön: Fast lön Arbetstider: Heltid Arbetets varaktighet: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Du kan läsa mer om vilka vi är och dina framtida utbildnings- och karriärmöjligheter på www.toysrus.se under om TOYS R US.

Varaktighet, arbetstid
Provanställning Start Maj

Publiceringsdatum
2017-03-10

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Pålsson +46 757285282
Goran Slavkovic +46 705332127

Företag
TOYS R US

Adress
TOYS R US
Väla Köpcentrum
26036 Helsingborg

Kontorsadress
Väla Köpcentrum

Jobbnummer
3367604

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Toys R Us

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Toys R Us: