Avancerad teknisk support till Picadeli!

Picadeli AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2018-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avancerad teknisk support till Picadeli!" (publicerad 2019-03-21) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vi söker en person som på riktigt är intresserad av mjukvara och elektronik och samtidigt tycker det är givande att hjälpa kunder och kollegor som har problem på fältet. Picadelis uppkopplade salladsbarer innehåller flera inbyggda datorer, sensorer och skärmar. Linux används som operativsystem och systemet är uppkopplat och övervakas remote. Under sommaren behöver vi en person som snabbt kan förstå systemet och assistera vår First Line support vid avancerad felsökning och avhjälpa de problem som kan lösas med mjukvara.

Vi erbjuder dig mycket ansvar och möjlighet att låta dina kunskaper briljera och komma till användning. Ett högt tempo, flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum finner du hos oss! Du får trevliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 26-32 med möjlighet till kortare ledighet vissa veckor.

Picadeli avböjer alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.

Har du ett passionerat intresse av mjukvara och elektronik? Studerar en teknisk utbildning idag, kör linux-servrar i källaren eller molnet på fritiden och har lätt för att ta till dig nya system och mjukvaror? Är du dessutom ambitiös, modig och en driftig person som söker sommarjobb på ett expansivt och roligt företag kan detta vara som klippt och skuret för dig! Placeringsort Göteborg.

Vi tror att du studerar en teknisk utbildning idag eller har arbetslivserfarenhet som matchar uppdragsbeskrivningen. Att du är snabblärd och har ett inre driv av att alltid göra ditt bästa ser vi som en självklarhet precis som att du har förmågan att fokusera och prioritera även när tempot är högt!

Du är affärsmässig i ditt agerande, kostnadseffektiv och en stjärna på att förstå nya system och mjukvaror. Du behöver ha utmärkta språkkunskaper, i tal och skrift, både i svenska och engelska.

Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1500 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på www.picadeli.se

Publiceringsdatum
2018-02-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: Avancerad teknisk support

Kontakt
Julia Arvidsson julia.arvidsson@picadeli.se

Företag
Picadeli AB

Adress
Picadeli AB
Rullagergatan 1
41526 Göteborg

Kontorsadress
Rullagergatan 1

Jobbnummer
3977168

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Picadeli AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Picadeli AB: