Attends söker Business Systems Analyst

Attends Healthcare AB / Elektronikjobb / Aneby
2017-12-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Attends söker Business Systems Analyst" (publicerad 2018-06-01) ⬅️


Visa alla elektronikjobb i Aneby, Jönköping, Nässjö, Habo, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Attends Healthcare AB i Aneby, Jönköping, Göteborg, Västerås, Malmö eller i hela Sverige

Som Business Systems Analyst arbetar du i huvudsak som internkonsult och projektledare i företaget. Tjänsten innebär system- och processförbättringsarbete i affärssystemet Oracle eBusiness Suite, men även i andra system som används i företaget. En stor del av arbetet kommer att bedrivas i projektform där rollen varierar mellan projektledare och projektdeltagare.

Vi har kontinuerligt ett flertal intressanta projekt på gång. Under det kommande året kommer vi bland annat etablera en ny integrationsplattform för våra systemintegrationer där du kommer att ha en viktig roll i att tillgodose behoven från verksamheten och driva implementeringen med stöd av externa och interna resurser. Rollen innebär även arbete med support och systemförvaltning där du samverkar med verksamhetens förvaltningsorganisation med systemägare och key users.

För mer information angående tjänsten kontakta Business Systems Manager Daniel Ekbladh, 0380-47551.

Vi söker nu en driven och utvecklingsinriktad Business Systems Analyst till vår europeiska IS/IT-avdelning.

Till tjänsten söker vi dig som har en systemvetenskaplig utbildning eller motsvarande. Då tjänsten är riktad mot vårt affärssystem Oracle ebs och systemintegrationer ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter av arbete med affärssystem och utveckling av integrationsplattformar. Du är även van att självgående leda och driva projekt.

För att lyckas i tjänsten ser vi att du har en övergripande förståelse för databaser, systemarkitektur samt grundläggande kunskaper i SQL. Tidigare erfarenhet av arbete med Oracle eBusiness Suite eller erfarenhet av arbete med större affärssystemsplattformar, exempelvis SAP eller JD Edwards, är önskvärt. Då arbetet sker koncernövergripande är mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift ett krav. Goda kunskaper i tyska är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och letar efter en problemlösare med drivkraft, engagemang och vilja att förbättra och utveckla verksamheten. Du har hög social kompetens och förmågan att proaktivt kommunicera och motivera personer i din omgivning

Attends är ett globalt företag med lokal förankring och är ett av de världsledande varumärkena inom inkontinensområdet. Våra produkter förbättrar vardagen för många människor runt om i världen. Det är mer än bara en produkt - de bidrar till komfort, trygghet och värdighet och vi producerar dem med stolthet. Gemenskapen är vår främsta styrka och våra medarbetare är anledningen till vår framgång.

Vi utvecklar, producerar och marknadsför hygienprodukter under varumärket Attends. Vi har försäljningsbolag i flera delar av Europa och är 450 medarbetare, varav 320 finns i Sverige. Centrum för vår utveckling, produktion och distribution finns i Aneby, ett par mil öster om Jönköping.

Attends ingår i Domtar Corporation, ett USA-registrerat börsnoterat bolag med verksamhet inom papper, pappersmassa och personlig hygien. Vår företagskultur präglas av våra kärnvärden flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket bidrar till en bra arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra.

Publiceringsdatum
2017-12-18

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-07
Ange följande referens när du ansöker: Business Systems Analyst

Kontakt
Daniel Ekbladh 0380-47551

Företag
Attends Healthcare AB

Adress
Attends Healthcare AB
Box 173
57824 ANEBY

Kontorsadress
Järnvägsgatan 4

Jobbnummer
3861142

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Attends Healthcare AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Attends Healthcare AB: