Assistent store Manager - Pelican Self Storage, Västerås

Retail Knowledge / Säljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Sala, Avesta eller i hela Sverige

Swedish Pelican Self Storage AB
utvecklar, äger och driver, lättillgängliga och säkra förråd 1-36m² för
privatpersoner och företag. Swedish Pelican Self Storage hette tidigare
SelStor AB som bildades 2006 av personerna som introducerade och byggde
upp det mest kända selfstorage-företaget i Europa. I december 2012
förvärvades SelStor av danska Pelican Self Storage och blev därmed den
näst största selfstorage-aktören i Norden. Med sina 37 anläggningar är
företaget representerat i Danmark, Sverige och Finland. För ytterligare
information läs mer på www.pelicanselfstorage.se

Retail Knowledge söker för Pelican Self Storage

Assistent Storemanager, Västerås

Vill du bli en del av vårt serviceteam?

Publiceringsdatum
2016-09-22

Om tjänsten
Till vår anläggning i Västerås söker vi nu en assisterande Butikschef. Kanske jobbar du som butikssäljare idag och vill utvecklas och ta steget vidare i karriären. Vi söker dig som är en ansvarsfull säljare som kan ta sig an rollen med mycket energi och hög servicenivå. Din viktigaste uppgift blir att driva försäljningen av våra tjänster och förråd. Du kommer även att ansvara för försäljning av flyttmaterial och ta hand om viss administration. Rollen innebär mix av försäljning och administration i en verksamhet som ständig utvecklas.

Profil
Vi är mycket måna om att våra butiker ska ha en vänlig, kundorienterad och professionell atmosfär. Vi söker därför dig som tycker om och är duktig på att skapa goda kundrelationer och som gillar att ge förstklassig service. Arbetet är självständigt, och det krävs att du tycker om att ta initiativ, att du är noggrann och ansvarsfull. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, och god datavana med kunskap i Office-paketet. Har du erfarenhet från liknande roller inom handel eller servicesektorn är det ett plus. I denna befattning krävs också att du har körkort.

Tillträde: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Grundlön + ev bonus
Arbetstider: mån-fre 10-18 Lör 10-14

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-09
Ange följande referens när du ansöker: 3211712592
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress

Jobbnummer
3063833

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: