Assistent sökes till internationell miljö på myndighet

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
2017-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent sökes till internationell miljö på myndighet" (publicerad 2017-06-02) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu efter en administrativ och kommunikativ person, med goda engelska kunskaper, som vill arbeta som assistent hos vår kund. Uppdraget är på deltid 50-75%, mellan den 21 augusti till den 15 november. Det finns även chans till förlängning med ytterligare 3 månader. Om du är aktuell för tjänsten kommer du att bli anställd av Bemannia och uthyrd till vår kund som är en statlig myndighet.

Dina arbetsuppgifter:

Arbeta som stöd åt chefer och kollegor på den internationella avdelningen genom att bland annat:

• Granska fakturor och reseräkningar
• Genomföra resebokningar
• Skriva protokoll
• Hantera funktionsbrevlåda
• Boka möten och konferenser
• Hjälpa till med arrangemang och besök
• Diarieföra

Dina kvalifikationer:

• Gymnasium eller motsvarande utbildning
• Goda kunskaper i MS Office
• Goda förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på engelska

Dina personliga egenskaper:

Som person är du strukturerad och du har en mycket god förmåga att planera ditt arbete. Då du i rollen har många kontaktytor är det avgörande att du är kommunikativ och tydlig såväl som att du är bra på att bemöta människor. Du tycker om att bidra till en positiv miljö och du har ett prestigelöst förhållningssätt där du "rycker in" där det behövs.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
50-75% Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kajsa Lidén

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3527360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

       

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: