Assistent, offentlig förvaltning

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Strukturerad assistent med erfarenhet av offentlig förvaltning sökes till uppdrag med start omgående!

Vill du ha ett arbete inom offentlig förvaltning där du får användning av ditt noggranna och strukturerade arbetssätt? Vi på Adecco, Office & HR ger dig möjligheten till detta då vi nu söker assistenter till uppdrag hos våra kunder i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som assistent kommer du att bistå handläggare hos vårt kundföretag med förekommande administrativa uppgifter såsom till exempel hantering av avslag, avslut och expediering av ärenden samt sortering av slutrapporter och uppdatering av register i Excel.

Vi söker två personer till detta uppdrag, den ena tjänsten är på heltid och den andra på deltid. Uppdragen beräknas starta snarast och pågå några månader. Anställningsmässigt kommer du att bli anställd av oss och bli uthyrd till våra kundföretag.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter och vana av att arbeta i en offentlig förvaltning kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från diarie eller hantering av stora mängder ärenden kommer denna kunskap här att komma väl till pass. Din vana av att arbeta med Officepaketet, framförallt Excel, kommer du här att få god användning för. Utbildningsmässigt har du en avklarad gymnasieutbildning.

För dig som trivs i en roll som kräver struktur och ett öga för detaljer kommer detta uppdrag att vara intressant! Som person är du självgående samtidigt som du har lätt för att samarbeta. Vidare har du en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Länk till annons: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1634163

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031 725 45 16 eller på helena.ahs@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-11-01

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1380672

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: