Assistent inom Supplay Chain - Adecco Sweden AB - Administratörsjobb i Stockholm
Assistent inom Supplay Chain
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco Office & HR söker en supply chain assistent / ROHS –administratör till sin uthyrningsverksamhet.
Vi söker dig som tycker om detektivarbete.

Publiceringsdatum
2008-03-26

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att identifiera beståndsdelarna i företagets produkter, vilka material som används i olika delar, skaffa fram dokumentation på de beståndsdelarna de är uppbyggda av för att
säkerställa att inga miljöfarliga ämnen finns i dem eller har använts under tillverkningsprocessen.
Du kommer att ha kontakt med en mängd underleverantörer för att reda ut detta, och som underlag har du elektroniskt ritningsmaterial (autocad) och materiallistor i SAP.
Dokumentation och rapportering ingår också i ditt arbete vilket skall göras på Engelska i Excel.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet, gärna ifrån logistik/materialförsörjning, har ett visst teknik intresse och gillar detektivarbete. Du är disciplinerad, jobbar metodiskt under eget ansvar. Du har god datorvana och är bra i tal och skrift.
Företaget ligger i Sollentuna och ingår i en amerikansk koncern så du kommer att jobba i en internationell miljö.
Vad erbjuder vi?
Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Tjänsten ska tillsättas snarast och avser heltid med sedvanliga kontorsarbetstider. Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen. Länken till annonsen är följande:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=527870
Vid frågor kontakta Cilla Orban på tel.08-598 981 54
Välkommen att ansöka!

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid
Heltid, tills vidare anställning. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Ersättning
Fast lön
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-25

Företag
Adecco Sweden AB Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
173588

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: