Assistent inom fastighetsförvaltning till fastighetskontoret i Ö

Lidl Sverige KB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lidl Sverige KB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Lindesberg, Lekeberg eller i hela Sverige

Som assistent inom området fastighetsförvaltning kommer du att arbeta med administration kopplad till fastighetsförvaltningen. Du kommer bland annat att ansvara för att ta emot felanmälningar som inkommer från butik, samt att åtgärda dessa genom att exempelvis se till att få reparatörer på plats. Du kommer även se över och registrera de underhållsplaner som finns för våra fastigheter. Du kommer i rollen att arbeta mycket med både mail och telefon i kontakten med butikerna. Utöver detta kan du komma att få arbeta med andra typer av administrativa arbetsuppgifter som exempelvis fakturahantering och att administrera offerter och anbud.

Vi söker dig som har någon form av erfarenhet av fastighetsförvaltning. Kanske har du tidigare arbetat på ett fastighetsförvaltningsbolag och arbetat med felanmälningar eller administration. Det är meriterande om du har relevant utbildning inom området.

Som person är du strukturerad, noggrann och har mycket god prioriterings- och initiativförmåga. Du är handlingskraftig och har lätt för att arbeta i team men kan samtidigt arbeta självständigt. Du trivs med att arbeta i högt tempo och att ha ett stort antal varierande uppgifter. Du har en stark kommunikationsförmåga och uttrycker dig mycket väl på svenska i såväl tal som skrift. Vi förutsätter att du är en van datoranvändare.

Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och har sedan dess ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna.

Att vår medvetna satsning på sortiment och butiksupplevelsen ger resultat visas också av att vi utnämnts till årets hållbara butik /butikskedja av Retail Awards. Inom fastighetsområdet håller Lidl Sverige fokus på hållbarhet och samhällsansvar. Det innebär bl.a. att vi som första livsmedelskedja i Sverige byggt en butik enligt BREEAM Outstanding. Vi installerar solceller samt elbilsladdare och vi har certifierat alla våra butiker enligt ISO 50001.
Fastighetskontoren ansvarar för nyetablering, byggnation och förvaltning av Lidls butiker. Verksamheten är uppdelad i tre regioner som utgår från Malmö/Göteborg, Örebro och Stockholm. Örebrokontoret ansvarar i dagsläget för 58 butiker, med fler på gång allteftersom vi bygger nya.

Varaktighet, arbetstid
Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtal för tjänstemän mellan Svensk Handel och Unionen/Akademikerförbunden. Du är placerad vid vårt fastighetskontor i Örebro.

Publiceringsdatum
2018-04-23

Ersättning
För oss är det viktigt att våra medarbetare trivs - på alla sätt. Vi erbjuder därför ett arbete i en miljö som karaktäriseras av våra värdeord: engagemang, ansvar, smart och tillsammans.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-07
Ange följande referens när du ansöker: Assistent fastighet
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lidl Sverige KB

Adress
Lidl Sverige KB
Box 4093
17104 SOLNA

Kontorsadress
Oskarsparken 1

Jobbnummer
4101461

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lidl Sverige KB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lidl Sverige KB: