Assistent Change Management

Matrisen / Administratörsjobb / Västervik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västervik, Vimmerby, Valdemarsvik, Oskarshamn, Hultsfred eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Matrisen i Västervik, Linköping, Kalmar, Stockholm, Storfors eller i hela Sverige

Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, löneadministration och ekonomisk rådgivning. Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och utlandet. Med en genomsnittlig tillväxt på 35% de senaste åren fortsätter vi att växa. Vi vill vi ständigt utvecklas och nu söker dig som vill vara med på resan. Vår företagskultur präglas av framåtanda och vi är alltid öppna för nya vägar och möjligheter. Vi är idag över 200 anställda och finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping och Västervik. 
Matrisen är inne i en stark tillväxtfas och vi söker nu ytterligare en medarbetare till kontoret i Västervik. 
Matrisens affärsområde Change Management hjälper våra kunder att uppnå en smart och effektiv ekonomihantering. Vår vision är ett digitaliserat ekonomiarbete och våra nyckelord är förenkling, förändring och kostnadseffektivitet. Vi arbetar med kund- och branschspecifika lösningar för att hitta den bästa lösningen för varje kund.
Assistent Change Management
I rollen som assistent för affärsområdet Change Management kommer du att arbeta både med hyresadministration samt avlasta i Matrisens helpdesk. Arbetsuppgifter inom ramen för hyresadministration är hyresavisering, in- och utbetalningar, kontraktshantering, att vara behjälplig med att sätta upp nya kunder i våra affärssystem mm. I helpdesken arbeta du med 1st line support av våra affärssystem. Du kommer att lära dig felsökning samt problemlösning i affärssystemen, för att på bästa sätt bidra med service gentemot kunder såväl som Matrisen internt. Även enklare arbetsuppgifter inom redovisning och övrig administration kan förekomma.
Vem söker vi?
Vi söker dig som vill växa med Matrisen och utvecklas i rollen. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom ekonomi, t.ex. en KY-utbildning. Det är meriterande om du är van att arbeta serviceinriktat och/eller om du har vana av administrativt arbete. Som person tror vi att du är positiv, prestigelös och trivs med att arbeta med breda kontaktytor. Du motiveras av att lära nytt och trivs med varierande arbetsuppgifter.
Vad kan vi erbjuda dig?
Matrisen erbjuder en öppen miljö med trevliga kollegor. Hos oss arbetar du nära företagets kärna och har möjlighet att aktivt vara med och påverka våra tjänster och processer. Vi har flera år i rad fått utmärkelser som både Gasell och Superföretag, med siktet på att fortsätta utvecklas och växa också under 2011. Vi arbetar i centralt belägna lokaler på Strandvägen i Västervik.

Publiceringsdatum
2011-01-29

Ersättning
Fast lön.

Så ansöker du
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev via vår hemsida: www.matrisen.se under karriär och lediga tjänster. Vi kallar löpande till intervjuer och då vi önskar tillsätta tjänsten omgående så ser vi fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt.
Vill du veta mer?
Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till Emma Hilding, HR-konsult via mail: jobb@matrisen.se eller telefon: 08 - 506 59 118.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-31
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Företag
Matrisen

Adress
Matrisen
Luntmakargatan 49
11137 Stockholm

Jobbnummer
836162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Matrisen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Matrisen: