Assistant Coordinator, Int. läkemedelsföretag
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är en erfaren assistent. Du kommer att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag. Arbetsplatsen är i Solna. Uppdraget är under en föräldraledighet och beräknas pågå ett år.
Du kommer att tillhandahålla administrativ support för affärsområdena Sales marketing och Corporate affairs där man arbetar på nordisk- och baltisk nivå. I rollen ingår att assistera chefen på avdelningen samt övrig personal i gruppen.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Koordinera processer för inköp och fakturahantering.
• Sköta den administrativa kontakten med externa kontakter/leverantörer.
• Delta i projekt inom avdelningen.
• Sköta introducering av nyanställda inom avdelningen, gå igenom administrativa processer.
• Koordinera lokala och internationella möten, boka resor, mötesarrangemang.
• Organisera mötesrum, logistik, catering och utrustning.
• Uppdatera personal- och distributionslistor.
• Utbildningsadministration
• Sammanställa utbildningsmaterial.
• Sammanställa rapporter med försäljningsstatistik.
Publiceringsdatum2011-09-20Kvalifikationer• Några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter
• Erfarenhet från att arbeta i internationell miljö
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Duktig på att arbeta i MS-officeprogram.
Dina personliga egenskaperFör att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du gillar att ge service. Du är social och har lätt för att etablera nya kontakter. Du är flexibel och prestigelös.
Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt.
Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.
Din ansökan vill vi ha snarast möjligt till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Assistant Coordinator läkemedelsföretag". Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera Bemanning AB
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag. Se vidare
www.avanzera.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-10-20
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator läkemede
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer),
ansokan@avanzera.seFöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 1034248
Observera att sista ansökningsdag har passerat.