Assistant Coordinator, Int. läkemedelsföretag

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett långt uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som är en erfaren assistent. Du kommer att arbeta på ett internationellt läkemedelsföretag. Arbetsplatsen är i Solna. Uppdraget är under en föräldraledighet och beräknas pågå ett år.
Du kommer att tillhandahålla administrativ support för affärsområdena Sales marketing och Corporate affairs där man arbetar på nordisk- och baltisk nivå. I rollen ingår att assistera chefen på avdelningen samt övrig personal i gruppen.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Koordinera processer för inköp och fakturahantering.
• Sköta den administrativa kontakten med externa kontakter/leverantörer.
• Delta i projekt inom avdelningen.
• Sköta introducering av nyanställda inom avdelningen, gå igenom administrativa processer.
• Koordinera lokala och internationella möten, boka resor, mötesarrangemang.
• Organisera mötesrum, logistik, catering och utrustning.
• Uppdatera personal- och distributionslistor.
• Utbildningsadministration
• Sammanställa utbildningsmaterial.
• Sammanställa rapporter med försäljningsstatistik.

Publiceringsdatum
2011-09-20

Kvalifikationer
• Några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter
• Erfarenhet från att arbeta i internationell miljö
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Duktig på att arbeta i MS-officeprogram.

Dina personliga egenskaper
För att du ska trivas i den här rollen är det viktigt att du gillar att ge service. Du är social och har lätt för att etablera nya kontakter. Du är flexibel och prestigelös.
Tjänsten ska tillsättas så fort som möjligt.
Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.
Din ansökan vill vi ha snarast möjligt till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: "Assistant Coordinator läkemedelsföretag". Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag.
Om Avanzera Bemanning AB
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag. Se vidare www.avanzera.se

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-10-20
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator läkemede
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer), ansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
1034248

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: