Assistant Buyer Manager - Intersport Servicekontor

Intersport Ab Servicekontoret / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intersport Ab Servicekontoret i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Varberg, Falkenberg eller i hela Sverige

Vi söker en ansvarig ledare för vår inköpsassistentgrupp på INTERSPORTs Servicekontor i Mölndal, Göteborg!

Är du en strukturerad och kostnadsmedveten teamspelare som älskar försäljning? Då hör du hemma hos oss på INTERSPORT- världens största sportkedja! Vår framgång bygger på kunskap, passion, inspiration och ett personligt engagemang hos alla - från våra drygt 150 butiker runt om i Sverige till vårt Servicekontor i Göteborg.

Vi erbjuder dig ett brett och utmanande jobb som är lika roligt som att köra puckelpist, spela fotboll eller vilken sport som helst du kommer i kontakt med här på INTERSPORT!

Rollen som Assistant Buyer Manager

I din nya roll har du ett stort ansvar i administrativt inköpsassistentarbete och bidrar till struktur och effektivitet. Ledarskap är något som faller sig naturligt för dig. Du kan både delegera och förmedla uppgifter till medarbetare på ett tydligt sätt. En viktig del av rollen är att tillsammans med inköpsassistenterna arbeta tätt ihop med produktcheferna i den dagliga driften. Du har det övergripande ansvaret att utifrån verksamhetens flöden över året, resursfördela inköpsassitenternas support gentemot Produktchef.

Publiceringsdatum
2018-02-05

Dina arbetsuppgifter
• Artikeladministration
• Orderläggning
• Beställa och hantera prover
• Leveransbevakning av inköpsorder
• Kontakt med IIC/leverantör.
• Hantera fotoprover
• Prisadministration
• Kalkylering och berikning av produkt PIM
• Etikettbeställningar
• Kodning av marknadsförda produkter
• Avstämning orderbekräftelser

Kvalifikationer
Du är van vid att arbeta med budgetansvar och har goda kunskaper i Office-paketet och andra administrativa verktyg och program .

Vi ser att du har relevant utbildning inom inköp eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från en ledande befattning inom purchasing/inköp är ett stort plus.

Dina personliga egenskaper
Din personprofil kommer filtreras genom våra värderingar och spelregler; Vi utmanar, Vi älskar våra kunder, Vi spelar som ett team, Vi lyfter våra talanger, Vi spelar rättvist och Vi är effektiva. Vi ser att du besitter och utvecklar goda ledaregenskaper där du på ett övertygande och entusiasmerande sätt motiverar gruppen att nå nya gemensamma mål.

Din ansökan

Låter det spännande? Ansök redan idag, dock senast 23/2, 2018. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Har du frågor om tjänsten kontakta Urban Kennmark, Category Manager, Telefonnummer: 0705-585543

Välkommen med din ansökan!

INTERSPORT strävar efter att vara Bäst på Sport och göra Sverige mer hälsosamt. Det är våra medarbetare som bäst förmedlar glädje, mod och passion inför idrott och inspirerar det svenska folket till ett mer aktivt liv. Därför är våra duktiga medarbetare i butik och på Servicekontoret avgörande för vår utveckling och konkurrenskraft.

Vi erbjuder ett omväxlande arbete med ett öppet arbetsklimat med tydliga spelregler och värderingar byggt på team-work och positiv attityd. Du har stor möjlighet att påverka INTERSPORTs framtid genom din kunskap och ditt engagemang. www.intersport.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
INTERSPORT AB Servicekontoret

Adress
INTERSPORT AB Servicekontoret
Krokslätts Fabriker 34
43122 Mölndal

Kontorsadress
Krokslätts Fabriker 34

Jobbnummer
3945958

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intersport Ab Servicekontoret

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intersport Ab Servicekontoret: