Ärendestyrare till internationellt bolag!

Magna AB / Administratörsjobb / Norrköping
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ärendestyrare till internationellt bolag!" (publicerad 2017-05-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Norrköping, Linköping, Katrineholm, Motala, Kumla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-25

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Du kommer att jobba i ett ärendehanteringssystem, där du administrerar och schemalägger uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
• Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker

Arbetets omfattning:
Heltid
Uppdraget startar 2016-11-01 och pågår t.o.m. 2017-04-30.

Kundföretaget

Vår kund är ett statligt företag med kontor runt hela Sverige. Företaget är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.

Profil
Vi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen, har arbetat med administrativa uppgifter tidigare och trivs att ha struktur och ordning runt dig.
Det är viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.

Dina personliga egenskaper
För att trivas på företaget tror vi att du är noggran och serviceminded. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och duktig på administration.

Ansökan: Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se .

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7175
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Henriksen bemanning@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm

Kontorsadress
Industrigatan 4A, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3125441

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: