Arbetsledare med kund och personalansvar

Inspira AB / Städarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass

som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet.
Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.

VI ERBJUDER DIG

En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor - där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarnöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.

BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

Inspira växer och vi söker nu dig som vill arbeta som arbetsledare, en roll som är både intensiv och utmanande! Hos oss utgör du en viktig nyckelfunktion och vi söker därför dig som trivs som spindeln i nätet, har erfarenhet från en samverkande roll och trivs med både operativt och administrativt arbete. Rollen som arbetsledare innebär både kund- som personalansvar och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter!

Som arbetsledare hos oss driver du ditt egna område med kunder och personal vilket innebär att du är mycket ute på fältet och säkerställer kvalitet och arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbetsledning av din personal, upprätta fungerande städscheman, rekrytera och introducera ny personal, ansvara för löpande bemanning och upprätta löneunderlag. Du är även kontakt gentemot kund och ansvarar för uppstart vid nya kunduppdrag, beställning av material, kvalitetsuppföljning och kontroller. Du har eget budgetansvar för ditt område.

DIN PROFIL

För att trivas i rollen tror vi att du är noggrann, positiv, van att ta eget ansvar och en duktig ledare som entusiasmerar din personal. Vi söker dig som är med lätthet kan växla mellan strukturerat, självständigt arbete och samarbete i team. Du har förmågan att skapa goda relationer då du dagligen kommer att hantera många kontakter med såväl kunder, leverantörer som medarbetare.

Följande egenskaper och kunskaper är meriterande :

• Har goda ledaregenskaper och erfarenhet från att leda och utveckla personal
• Har erfarenhet och kunskap av arbetsplatstjänster så som reception, vaktmästeri och lokalvård
• Är servicemedveten och trivs med att hantera många kundkontakter
• Har vana från administrativt arbete och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift

B-körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten. Du bör ha tidigare erfarenhet från arbetsledning.

Tycker du att uppdraget låter spännande och anser att du är rätt person för uppdraget så är du varmt välkommen med din ansökan. Urval kommer att ske löpande varav tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att kontakta förnamn.efternamn@inspira.se

Bifoga CV och personligt brev..

Varmt välkommen med din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2021-07-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Inspira AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inspira AB (org.nr 556478-2646)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Inspira

Jobbnummer
5862842

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: