Arbetsledare inom 1st line-support till tekniskt företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-06-16

Företaget
AddMobile är ett som tar fram mobila lösningar för B2B-tillämpningar. Vi arbetar med den senaste tekniken och hjälper våra kunder till en enklare vardag och mer effektiv verksamhet med verktyg som GPS-positionering, eletroniska körjournaler, uppdragshantering och tidrapportering. Bland kunderna hittar du några av Sveriges största företag.

Vi är ett entreprenörsföretag som grundades 2004 och har haft en kontinuerlig tillväxt sedan starten. Vi har bland annat blivit utnämnda till Gasellföretag av Dagens industri. Vårt huvudkontor ligger i World Trade Center i Västra hamnen i Malmö.

Dina arbetsuppgifter
Som ansvarig för 1st line-support på företaget kommer du att arbeta med upprättande av supportens rutiner, viss arbetsledning och ärendehantering internt. Den tekniska supporten kommer bestå mycket av felsökning i företagets databaser samt support genom både inkommande samtal och annan kontakt med företagets kunder som är i behov av teknisk support på företagets produkter. I dagsläget finns det en person på denna funktion som du kommer att arbetsleda och arbeta mycket nära då ni är supporten.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst ska du inneha teknisk utbildning på minst gymnasial nivå. Du ska ha erfarenhet av teknisk 1st line support sedan tidigare där du även arbetat med framtagande av supportrutiner och kvalitetsarbete. Din tekniska kompetens behöver vara på nivån att du har erfarenhet av sökningar i och frågeställningar mot SQL-databaser och mycket goda Excel-kunskaper.

Som person ska du vara serviceminded och kundorienterad. Det är viktigt att du är ordningssam och strukturerad då det kommer ligga på ditt ansvar att ärendena som kommer in följs upp med kund och avslutas. Givetvis ska du vara tekniskt intresserad och sträva mot att hela tiden utveckla ditt tekniska kunnande.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 1st line, support, helpdesk, kundtjänst, 2nd line, IT, kundservice, teknik, Malmö, heltid,

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg 08-40024050 anders.romberg@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2338702

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: