Arbetsledare - Lokalvård!

Mybw Office Management Document Solution AB / Städarjobb / Stockholm
2021-08-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbetsledare - Lokalvård!" (publicerad 2021-12-22) ⬅️


Visa alla städarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Stockholm, Solna, Linköping, Göteborg, Helsingborg eller i hela Sverige

Söker du ett omväxlande arbete med stort eget ansvar och har ett sinne för att leda andra? Är du en skicklig kommunikatör med god servicekänsla som trivs med att lösa problem? Har du dessutom erfarenhet av lokalvård eller Facility Management kan du vara den vi söker! I takt med att vi växer behöver vi utöka teamet i Kista med ytterligare en stjärna. Ta chansen och sök redan idag!

Om rollen
Under våra drygt tio år som verksamma inom lokalvård (https://www.officemanagement.se/facility-management/stadning/) har vi varit med om en fantastisk resa. Omsättningen har mångdubblats, utbildningar i O.M Cleaning Academy genomförs löpande och 100-tals nya kollegor har satts i arbete. Idag är vi rikstäckande och har dessutom tagit oss till Norge och Danmark. Så långt har vi haft förmånen att få leverera kvalitetssäkrad städning till fler än 3 000 kunder.

I rollen som Arbetsledare kommer du bli den femte personen till teamet beståendes av Product Manager Nordic, Product Specialist, Driftschef och Arbetsledare. Du rapporterar till Product Manager och säkerställer tillsammans med resterande i teamet att vi levererar kvalitativ städning och services i världsklass till våra kunder i Stockholm och Uppsala med omnejd.

Publiceringsdatum
2021-08-27

Dina arbetsuppgifter
Som Arbetsledare ansvarar du för den dagliga driften för ett sextiotal lokalvårdare. Du arbetar i nära samarbete med vår Driftchef för att säkerställa välfungerande leveranser till våra lokalvårdskunder. I rollen kommer du i huvudsak arbeta ute på fältet och kommer exempelvis arbeta med:

• Stöttning av leveranser med material samt hämtning och lämning av nycklar/koder
• Schemaläggning av personal och lösa bemanning vid frånvaro
• Kontakt med kunder, lokalvårdare och säljare via telefon och mejl
• Leda, fördela och följa upp arbetet vid storstädningar
• Utföra kvalitetskontroller

I rollen ingår även att kavla upp ärmarna emellanåt och vara behjälplig med städning för att stötta och utbilda din personal. Du förväntas även aktivt bidraga till merförsäljning av våra tjänster.

Erfarenheter

• Vana av att leda team, lag, styrelse, förening eller liknande
• Har erfarenhet och kunskap om städteknik och städkvalitet
• Har B-körkort
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
• Har goda kunskaper i Office-paketet

Det är meriterande för rollen om du är spansktalande. Har du dessutom slutfört någon av städutbildningarna SRY, PRYL eller behärskar kvalitetsstandarden INSTA 800 är det en stor fördel. Har du erfarenhet av att arbeta i system Visma Business och/eller M-Solution är det meriterande, dock inget krav.

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, serviceinriktad och drivs av problemlösning. Då det förekommer kontakt med såväl lokalvårdare, säljare och kunder ställs höga krav på din kommunikativa förmåga. Det är även viktigt att du har en fallenhet för administration, framför allt att du är duktig på att planera och vara noggrann. Vidare behöver du vara prestigelös och flexibel och redo att rycka in, oavsett tid på dygnet. Du är även en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder och välmående medarbetare är av högsta prioritet.

O.M erbjuder

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2021
• Bra stöttning och ett nära samarbete med ledare
• O.M Care: Rikslunchkort, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
• Goda villkor och utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter
• Möjlighet att nyttja vår poolbil i tjänsten

Övrig information

• Start: september 2021, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
• Omfattning: Heltid, varierande arbetstider primärt dagtid på vardagar, men helg- och kvällsarbete kan förekomma
• Plats: Skalholtsgatan 6-8, Kista
• Anställningsform: tillsvidare med 6 månaders provanställning

En första selektering kommer ske i början av augusti på grund av semestertider, vänta dock inte med att skicka in din ansökan då vi behandlar ansökningarna i den turordning de inkommit (löpande urval).

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Jobbnummer
5925689

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: