Är du vår nästa Real Time Manager?

Releasy Customer Management / Administratörsjobb / Borås
2017-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du vår nästa Real Time Manager?" (publicerad 2017-10-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås, Bollebygd, Linköping, Norrköping, Borlänge eller i hela Sverige

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

I takt med att Releasy växer behöver vi utöka vår personalstyrka med en Real Time Manager till vårt kontor i Borås.

Publiceringsdatum
2017-10-20

Om tjänsten
Som Real Time Manager, RTM, ansvarar du för att följa och optimera produktionen av support i realtid genom att se över kö- och samtalstider och öka eller minska personalstyrkan vid behov, vilket du gör genom att analysera trender och avvikelser som vi sedan kan arbeta utifrån.

Dina arbetsuppgifter
Som Real Time Manager har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Trafikstyrning - prioritering mellan konton så att vi håller avtalade servicenivåer.

• Optimering - Ansvar för att optimera produktionstimmarna så att vi använder dom på bästa sätt. Det innebär att vi försöker minimera ledig tid för att nå hög lönsamhet samtidigt som vi ska hålla avtalade servicenivåer.

• Ansvar för bemanning på dagsbasis samt innevarande vecka.

• Ta emot sjukanmälningar och planera om dagen vid behov.

• Hantera ärenden gällande ledighetsförfrågningar, utbildningar, möten etc som ska planeras in.

Kvalifikationskrav:

• Erfarenhet av liknande arbete krävs

• God datorvana inom officepaketet

Profil
• Som RTM kommer du behöva fatta snabba beslut och du sitter mitt i händelsernas centrum. Vi arbetar i ett öppet kontorslandskap vilket sätter krav på din förmåga att kunna bibehålla koncentrationen även när pulsen i produktionen är hög. - För att trivas i rollen som RTM är det viktigt att du gillar ett analytiskt arbete. Du är en van Excelanvändare och har tidigare arbetat i callcenter. En del utav arbetsuppgifterna bygger på att kunna analysera och ta fram statistik. Du kommer att styra över bemanningen och samtidigt bygga underlag för analyser vilket gör att du bör ha lätt att prioritera mellan arbetsuppgifter.

Anställningsgrad:

Tillsvidare med först sex månaders provanställning.

Ersättning
Fast månadslön.

Start:

Omgående

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-11-06. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic@releasy.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adnan Balic adnan.balic@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Jobbnummer
3760031

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: