Är du vår nästa Quality Coach?

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Upplands Väsby, Solna, Stockholm, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

- Vill du samtidigt bidra till dina kollegors utveckling? Isåfall har du nu möjlighet att bli vår nya quality coach!

Som Quality Coach arbetar du i en kritisk roll, där du är ansvarig över att upprätthålla höga kvalitetskrav och utveckla både individuella rådgivare samt projektet som helhet.

I rollen som Quality Coach ställs det höga krav på dig, du analyserar och implementerar resultat, samt förbättrar Agentens dialog med kunden.

Du visar intresse och är positiv till att utveckla dina kollegor och förser dem med de absolut bästa verktygen för att de ska lyckas nå sina mål.

Arbetsuppgifter:

* Ansvarar- samt driver och utvecklar nyckeltalen på uppdraget.
* Stödjer och följer upp agenternas resultat genom medlyssning och coaching.
* Ökar flexibiliteten för Electrolux för att under specifika perioder kunna fokusera på enskilda nyckeltal.
* Stöttar TM inom olika improvement plans för agenter.
* Förbättra/förenkla arbetssätt och lösa kundcase.

Du kommer att rapportera till Quality & Change Manager.

Din profil:

* Du är utåtriktad
* Du har tidigare erfarenhet inom kundservice & ledarskap.
* Du är entusiastisk och driven.
* Du har ett coachande förhållningssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan leverera budskap individuellt så att det passar just den kollega som du coachar.
* Du är organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina mål.
* Du är analytiskt lagd, då en del av ditt arbete kommer att bestå av data-analysering, och implementering av analysresultat.
* Det är meriterande om du har vana att arbeta med Excel, men ej ett krav.

Vi erbjuder dig:

* Träning inom coaching och kvalitetssäkring
* Löpande feedback (one-to-one) med din Quality & Change Manager.
* Ett tätt samarbete med de andra Quality Coaches på siten

Startdatum: 2018-02-01

Vid ytterligare information kontaktar du: Sven Ahlström sven.ahlström@nordic.webhelp.com

Varaktighet, arbetstid
8-17 Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-22

Ersättning
100%
100%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennie Olsson jennie.olsson@nordic.webhelp.com +46 8 5010 4000

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3872334

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: