Är du ny ut i arbetslivet och vill arbeta i kontorsbranchen? - KFX HR-partner Stockholm AB - Receptionistjobb i Stockholm
Är du ny ut i arbetslivet och vill arbeta i kontorsbranchen?
KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm

Om tjänsten
Sökord: ambulerande, service, reception, växel, vaktmästare, internservice, kontor, administration

Är du serviceinriktad, trivs med varierande arbetsuppgifter samt är duktig på att ta egna initiativ? Då kan det vara dig vi söker! Tjänsten är inom reception, växel, kundtjänst och internservice ute hos våra kundföretag där du får möjligheten till nya värdefulla erfarenheter. Detta ger dig också chans att knyta värdefulla kontakter hos företag i hela Stockholmsområdet att ta med dig. Vi på KFX HR-partner söker nu en ambulerande servicemedarbetare som inte är rädd för att anta nya utmaningar.


Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Som ambulerande servicemedarbetare arbetar du med varierande arbetsuppgifter under kontorstider och dina arbetsplatser kan komma att variera från dag till dag. Därtill är du lättlärd och har förmåga att snabbt sätta dig in nya arbetsuppgifter. Du blir utbildad på flera olika företag inom olika servicetjänster, så vi ser därför att du har som mål att arbeta hos oss i minst ett år. Din främsta uppgift är att leverera förstklassig service till alla du bemöter.

Dina arbetsuppgifter kan också innebära att:
* besvara samtal
* ta emot besökare
* hantera inkommande- och utgående post
* se till att det är snyggt och trevligt på allmänna utrymmen såsom konferensrum och kök
* beställa bland annat kontorsmaterial och luncher
* hantera olika administrativa arbetsuppgifter


Kvalifikationer
Du är en person som gillar att ta ansvar, är kreativ i ditt sätt att tänka och "ser" vad som behöver göras - även under stressiga förhållanden. Du är positiv och lösningsfokuserad och tar dig gärna an utmaningar likväl som struktur och ordning ligger dig varmt om hjärtat. Att arbeta som servicemedarbetare är tufft men samtidigt ett av branschens absolut roligaste arbeten som ger dig erfarenheter inom allt vad service innebär. Vi ser att du har en god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift. Du är lojal mot oss som arbetsgivare och mot våra kunder där du agerar moget och professionellt i ditt arbetssätt. Vi ser gärna att du bor med tillgång till goda kommunikationer och kan lätt ta dig till olika företag i Stockholmsområdet.

Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av rekryterarna hos oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort och vi har även avtal med ett antal friskvårdsanläggningar som erbjuder dig gynnsamma rabatter då du är anställd av oss.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-21
Ange följande referens när du ansöker: 2954
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathilda Berg mathilda.berg@kfx.se

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3851175

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: