Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?

Workshop International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?" (publicerad 2020-04-14) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm, Järfälla, Täby, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

WorkShop - The retail agency är Nordens största retailbyrå inom marknadsföring och försäljning. Vårt fokus är att skapa fysiska möten som bygger både konsumentupplevelse och lönsamhet. Vi är 200 anställda, omsätter 150 miljoner och har förmånen att få jobba med några av världens starkaste varumärken.

WorkShop söker dig som älskar service och har erfarenhet av enklare ekonomisk administration.

Som receptionist hos oss har du ett stort ansvar i att ge alla som besöker oss en kundupplevelse i världsklass, såväl i det personliga mötet som i totalupplevelsen av vårt kontor. Utöver detta kommer du att vara en del av vårt ekonomiteam och arbeta med enklare ekonomisk administration.

I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för flera av våra leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar och säkerhet. Vid sidan av receptionen och ekonomiadministrationen skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, du ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt assisterar vid förberedelse av möten och event.

Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda.

Vi letar efter dig som:


• Har erfarenhet från serviceyrke
• Erfarenhet av enklare ekonomiadministration
• Ser vikten i att hålla goda relationer med diverse leverantörer
• Erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande
• Erfarenhet av scannersystem av leverantörsfakturor
• Är kommunikativ
• Är noggrann och detaljorienterad
• Är omtänksam och lyhörd
• Är ambitiös och prestigelös
• Vet den magiska formeln för kaffedosering
• Har förmågan att leverera det lilla extra
• Inte ger upp jakten på det bästa fredagsfikat
• Älskar att hålla rent och snyggt
• Har ett öga för inredning
• Har goda kunskaper i engelska och Microsoft Office

Vårt kontor finns centralt beläget i Stockholm. Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan som vi emotser snarast, då genomgång av ansökningarna sker löpande!

Tjänsten är en tillsvidareanställning med initial provanställning. Arbetstiderna är generellt 8:15-17:15 med lunch 12-13 dock förekommer variation vid eventaktiviteter.

Start: Snarast

Arbetsort: Stockholm
Kontaktperson: Ylva Gullbrand, ylva.gullbrand@work-shop.com


Läs mer om oss och vårt företag på www.work-shop.com och följ oss gärna på sociala medier!
Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-08-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workshop International Sweden AB

Adress
Workshop International Sweden AB
Grev Turegatan 19
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 19

Jobbnummer
3642240

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workshop International Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workshop International Sweden AB: