Är du en löneadministratör som söker uppdrag på

Adecco, Office & HR, Stockholm / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Stockholm Finance & Legal är ett affärsområde med tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar.
Nu söker vi på Adecco Finance & Legal en löneadministratör med erfarenhet av Hogia Lön till uppdrag på 50% hos kund i Arninge!

Publiceringsdatum
2010-07-19

Dina arbetsuppgifter
Du kommer självständigt sköta hela löneprocessen och hantera ca 70 löner. Det handlar både om månads- och timlöner och det är manuell tidrapportering. Arbetet sker i Hogia Lön +.

Erfarenheter
Du har tidigare erfarenhet av rollen som löneadministratör och har goda kunskaper i systemet Hogia. Vidare har du allmänt goda datakunskaper samt goda kunskaper i engelska.

Dina personliga egenskaper
Du har lätt att sätta dig in i rutiner och arbetssätt samt arbetat själv mycket noggrant och effektivt. Vidare är du självgående, har tålamod och skinn på näsan samtidigt som du är ödmjuk och kommunicerar bra med andra människor.
Att jobba som konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, gillar okända miljöer och nya branscher! Du tycker om att komma med idéer, hjälpa andra och vet vad du kan tillföra.
Vi erbjuder
Beroende på vad du vill och kan ger vi dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Konsultrollen kommer att ge dig massa ny erfarenhet, spännande inblickar i olika verkligheter och ett ständigt växande kontaktnät.
Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård.
Fakta om anställningen
Tjänsten som löneadministratör ska tillsättas 13 augusti och avser 50%. Uppdraget pågår åtminstone under hösten 2010 med eventuell möjlighet till förlängning.
Som konsult är du tillsvidareanställd i Adecco Sweden och jobbar via olika uppdrag som matchar din kompetens.
Ansök
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se, följ denna länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_General/DataPages/vacancy/vacancyvisuali zationbycandidate.asp?lVacancyIden=791879
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på 08- 598 982 37.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
697437

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: