Är din nästa roll som Sales Administratör?

Market Partner Scandinavia AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Market Partner Scandinavia AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Sollentuna, Ekerö eller i hela Sverige

Market Partner Scandinavia utformar och genomför komplexa säljstrategier för några av världens starkaste varumärken. Vi analyserar och hanterar löpande effektiviteten av vår verksamhet och har mycket goda referenser från både medarbetare, uppdragsgivare och slutkunder.

Genom våra duktiga medarbetare hjälper vi våra klienter att nå sina kunder där de är. Bra marknadsföring handlar om att skapa goda kundrelationer och nöjda kunder - detta kan Market Partner. Hos Market Partner får du arbeta med starka varumärken och kompetenta kolleger.

Söker du efter en tjänst där din administrativa förmåga, passion för service och erfarenheter av sälj uppskattas och belönas? Vill du vara en del av ett energiskt och framåtsträvande team som jobbar i en internationell miljö inom IT? i så fall är detta tjänsten för dig!

Som Sales Admnistratör ansvarar man för:

• Att driva IP pipeline management

• Stödja Channel Managers och Partner Development Managers i att upprätta pipelines i MSX(ett CRM system) och dela dessa med partner. Man kommer även vara ansvarig för löpande uppdatering samt att hålla ordning och reda i pipelinen. Slutligen kommer man jobba med Partner Sales Connect och supportera partens gällande i dessa pipelines.

Kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Sales Admnistratör ser vi gärna att du har jobbat inom försäljning och specifikt inom pipeline management och/eller funnel management. Det är vidare fördelaktigt om du har jobbat med CRM.

Personliga egenskaper

Du har starka administrativa och organisatoriska färdigheter- du förstår hur du gör saker och ting och uppnår positiva konkreta resultat. Vidare är du en proaktiv individ som tänker ett steg längre. Det är också nödvändigt att du har förmåga att hantera förändringar och att fungera effektivt i situationer som innefattar osäkerhet eller brist på information då IT branschen är en industri där det kan ske snabba förändringar.

Vidare har du en hög social kompetens och är en lagspelare med positiv inställning och högt driv. Du är ambitiös och intresserad av att teknologi och gillar att lära dig nya saker. Du måste ha ett öga för detaljer, men också kunna förstå den övergripande flödena och processerna.

Ansökan

Du söker tjänsten via länken nedan. Då kund önskar tillsätta denna tjänst omgående är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Paula på hennes mejl paula.lofstrom@marketpartner.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Viss tid

Publiceringsdatum
2018-04-20

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-25
Ange följande referens när du ansöker: Sales Admin
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Paula Löfström paula.lofstrom@marketpartner.se
Jobb MarketPartner jobb@marketpartner.se

Företag
Market Partner Scandinavia AB

Adress
Market Partner Scandinavia AB
Mäster Mikaels Gata 1
11622 Stockholm

Kontorsadress
Mäster Mikaels Gata 1

Jobbnummer
4098766

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Market Partner Scandinavia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Market Partner Scandinavia AB: