Anticimex söker dig som vill arbeta administrativt med avtal

Anticimex AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Anticimex söker dig som vill arbeta administrativt med avtal" (publicerad 2017-08-11) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Anticimex AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Södertälje, Norrtälje eller i hela Sverige

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 4 400 anställda i 17 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2016 en sammanlagd omsättning på ca 4,5 miljarder kronor.

Anticimex söker dig som vill arbeta administrativt med avtal

Arbetsbeskrivning

Vi på Anticimex strävar efter att arbeta enhetligt och leverera samma goda service till alla våra kunder därav har vi en central funktion som administrerar avtal för samtliga Anticimexkontor runt om i landet. Du är med och bidrar till att alla våra företagsavtal skapas med hög kvalité till lokala Anticimexkontor. Detta är ett vikariat på heltid med start 1/9-17 tom 1/10-18. Gruppen Avtalsadministration består av totalt 13 personer.

Du är placerad på vårt fina huvudkontor i Liljeholmen, Stockholm - kika gärna in:

https://goo.gl/maps/pJthghPdgMm

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi tror starkt på att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
• Du är en problemlösare och har även en analytisk förmåga
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera
• Du har tidigare jobbat administrativt och känner dig trygg med det
• Du som söker ska ha god systemvana och goda kunskaper i Office, särskilt Excel
• Du är noggrann och levererar hög kvalité
• Vidare så tycker du om att arbeta både självständigt och i grupp och motiveras av att avsluta med goda resultat
• Du talar och skriver svenska, har du även språkkunskaper inom arabiska, somaliska, persiska eller tigrinja så är det meriterande

Ansökan

Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 30/6-17. Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar. För att ansöka, klicka på länken:

http://bit.ly/2qBfSKB

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Johansson på 070-296 86 70, emma.johansson@anticimex.se alt rekryteringsansvarig Linda Edling linda.edling@anticimex.se

Har du tekniska frågor gällande ansökningsförfarandet, kontakta support@webcruiter.se
Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-05-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30

Företag
Anticimex AB

Adress
Anticimex AB
Box 47025
10074 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 21 B

Jobbnummer
3527262

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Anticimex AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Anticimex AB: