Ansvarig orderhandläggande till detaljhandelsföretag sökes!

Professional Consulting / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Danderyd eller i hela Sverige

Professional Consulting

Söker du avancerat orderarbete på en spännande arbetsplats? Trivs du med ansvarsfulla arbetsuppgifter och har goda kunskaper i Excel? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är ett framgångsrikt detaljhandelsföretag med 71 varuhus, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Det är ett expansivt företag som erbjuder roliga och stimulerande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Organisationsstrukturen är platt med korta beslutsvägar. De har idag över 1 100 anställda som arbetar antingen i vår kunds varuhus eller på deras lager, inköpskontor eller huvudkontor. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar de i ständig utveckling med ekonomi, marknad, inköp samt IT. Majoriteten av företagets produkter importeras från Asien och Europa och distribueras till varuhusen vid två centrallager i Sverige.

Vi letar nu för vår kunds räkning efter en noggrann konsult till rollen som orderhandläggare, en av de viktigaste funktionerna i organisationen. I din roll kommer du att beräkna och göra orderbeställningar med hjälp av det interna affärssystemet och ditt arbete kommer utföras i Excel. Du kommer att ansvara för att rätt mängd produktbeställningar går ut i rätt tid till leverantörer genom att följa upp interna behovsregistreringar.

Tjänsten är på heltid, du kommer att vara anställd som konsult via Professional Consulting och arbeta i kundens lokaler i Upplands Väsby under vanliga kontorstider. För rätt person finns på sikt goda möjligheter att erbjudas anställning direkt hos vår kund. Start så snart vi hittat rätt person, för denna tjänst tillämpar vi löpande urvalsarbete.

Vi ser gärna att du som söker har läst ekonomi på gymnasiet, en KY-/kandidatutbildning i ekonomi alternativt att du läst någon kurs i företagsekonomi eller likande. Du har mycket goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av administrativt arbete gärna med orderhantering.

Som person bör du vara mycket noggrann och strukturerad. Rollen innebär direktkontakt med kollegor inom organisationen och vi söker därför dig med servicekänsla och social förmåga. Du är trygg i dig själv och tilltalas av att ha mycket ansvar.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2013-12-17

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1731144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: