Ansvarig för logistik och kundservice sökes till YourRad

Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Kungsbacka
2024-05-17


Visa alla logistikjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person som har tidigare erfarenhet inom lagerhantering, logistik, kundtjänst och administration? Har du en god administrativ förmåga och är effektiv i ditt arbete? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Vi på Adecco söker nu en kandidat för ett spännande uppdrag hos YourRad i Kungsbacka.

Publiceringsdatum
2024-05-17

Om tjänsten
YourRad är ett företag med 5 anställda beläget i Kungsbacka. YourRads mål är att förbättra behandlingen av nordiska cancerpatienter genom kunskap och försäljning av medicintekniska produkter för strålbehandling. YourRad har kunder och är verksamma i samtliga 5 nordiska länder. I tjänsten ingår även att sköta samma arbetsuppgifter för YourRads systerföretag, Nordic Diagnostica som jobbar med försäljning av produkter för In Vitro Diagnostik (labbtester) samt forskningsreagens.

I denna roll kommer du att vara spindeln i nätet på YourRads kontor. Med kollegor som ofta är på resande fot är det ditt ansvar att se till att verksamheten flyter smidigt. YourRad växer snabbt och du får aktivt bidra till att arbetsprocesser utvecklas och effektiviseras när det behövs. Du blir en viktig del i team YourRad där vi jobbar gemensamt för nöjda kunder och bättre behandling av patienter.

Förekommande arbetsuppgifter:

• Ta emot beställningar från kunder, genomföra beställningar hos leverantörer och säkerställa leverans av rätt produkt till rätt kund i rätt tid.
• Ta emot ankommande gods från leverantörer, förbereda och skicka leveranser till kunder samt ansvara för internt och externt lager samt fakturering.
• Ta emot kundfrågor via mejl / chatt / telefon och i dialog med kollegor ge snabb och korrekt återkoppling till sjukvårdspersonal, kunder och leverantörer.
• Genomföra administrativa uppgifter som rapporteringar till myndigheter, granska fakturor och sköta dialogen med tex bokföringsbyrå, externt lager och IT support
• Kommunicera med och stötta säljarnas arbete med att ta fram offerter, underlag och svar till kunder.
• Ansvara för kontorets dagliga drift
• Dagligen arbeta i affärssystem (Fortnox och Filemaker) och CRM system (Hubspot).

Om dig

Vi söker dig som är självständig i ditt arbete och tar egna initiativ när det behövs, vidare är du organiserad och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Som person är du positiv, serviceinriktad och har en stark kommunikativ förmåga. Du trivs i det mindre företaget där du får ett brett ansvar.

Du behöver även att stämma in på krav:
• B-körkort,
• God systemvana,
• Professionell i svenska och engelska i tal och skrift,
• Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom lagerhantering, logistik och kundtjänst.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Adecco ansvarar för hela rekryteringsprocessen, men anställningen sker direkt hos YourRad. Tjänsten en tillsvidare anställning på 100% med start så snart som möjligt. Arbetet avser dagtid med plats på kontoret i Kungsbacka. Urval och intervjuer kommer ske löpande.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic via enna.dedagic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-45575".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Kontakt
Business Manager
Enna Dedagic

Jobbnummer
8686612


Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: