Ambulerande receptionister med starkt driv sökes till vår jourpo

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Är du i början av karriären och vill få en möjlighet till en ordentlig skjuts ut i arbetslivet? Inhouse söker nu utåtriktade och motiverade talanger till vår receptionistpool. För att trivas i rollen måste du tycka om service och vilja utvecklas inom service och administration. Rollen som receptionist har varierade arbetsuppgifter och innebär att vara företagets ansikte utåt och att i varierande grad att ta emot kunder och besökare, ansvara för växel, hantera inkommande och utgående mail, post och bud, sköta bokning och underhåll av konferensrum samt kök. Det är viktigt att du alltid är redo att serva både intern personal och kunder på bästa sätt.

Du kommer att ingå i vår jourpool med ambulerande receptionister, vilket innebär att uppdragen hos kund kan vara allt från en dag till ett par veckor. Jourpoolen fungerar så att du kontinuerligt registrerar när du kan jobba och utifrån det planerar vi i den mån det är möjligt in uppdrag de dagarna. Detta kan ske med antingen kortare eller längre varsel. Som ambulerande receptionist i vår jourpool får du möjlighet att arbeta i omväxlande miljöer ute hos våra olika kunder i intressanta och varierande branscher som Reklam, Media, Finans och Revision.

Vi kommer att hjälpa dig så din utveckling går i positiv riktning genom kontinuerlig dialog längs vägen. Detta för att du ska kunna utvecklas i ditt arbete samt få en djup förståelse för rollen och öka dina möjligheter till fast anställning eller för din framtida yrkesbana. Många konsulter som startar sin yrkesbana via vår jourpool får hjälp av oss på Inhouse till fasta tjänster ute hos våra kunder.

Din profil / Your profile

Du har erfarenhet från servicebranschen och gärna av administrativa arbetsuppgifter. Egenskaper vi värdesätter högt är flexibilitet, lojalitet och social kompetens. Att kunna arbeta under stress och med flera saker samtidigt är viktiga komponenter vad gäller att lyckas i receptionistrollen. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna. Vidare bör du inte vara rädd för att ta egna initiativ eller för att kasta dig in i nya situationer. Du bör därför vara flexibel och kunna arbeta självständigt likväl som i team.
Det är viktigt att se rollens potential då den vid god prestation kommer ge stora möjligheter till vidare arbetsmöjligheter för konsulten. Du kommer arbeta tätt med din konsultchef på Inhouse och du kan alltid förvänta dig närvaro och återkoppling. I och med detta förväntas även du vara delaktig och engagerad i det arbete som sker på Inhouse, det vill säga en god kommunikation, feedback och närvaro från din sida.

Övrigt / Other

Varierande start, intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan i form av CV och personligt brev på www.inhouse.se . Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila Denise Olsson, denise.olsson@inhouse.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2016-10-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-13
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1786
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Denise Olsson

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3126453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: