Affärsområdesassistent

Key Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
2014-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Affärsområdesassistent" (publicerad 2014-10-06) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Key Solutions Group är idag Sveriges i särklass bästa säljföretag. Vi har en solid affärsidé och växer kraftigt. Vi ingår i en företagsgrupp med flera företag som alla har som inriktning att serva detaljhandeln och dess kunder. I denna grupp finns företagen Key Capital, Key South, Key East, Key West samt We Recruite.

Key Solutions är ett expansivt och modernt säljbolag. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Solutions Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag. Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus.

Nu söker vi en Affärsområdesassistent till vårt huvudkontor i Västerås.

Publiceringsdatum
2014-10-02

Dina arbetsuppgifter
• Hantera mail och telefonsamtal
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef
• Strukturera mötesbokning och affärsområdeschefens agendor
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton och körjournaler. Även sjukdom och ledighet
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter
• Resebokningar
• Sortera och ordna med inkommande fakturor
• Hjälpa till att arrangera evenemang
• Granska och bedöma diverse beställningar. Se till att dessa hålls inom rimliga kostnader
• Hjälpa till administrativt vid nyanställningar. D.v.s. diverse beställningar av arbetsredskap och dokument
• Ordna med semesterplaneringar

Kompetens och erfarenhet:
Du ska kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo. Du är driven, öppen och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt.

Det är meriterande med erfarenhet inom branschen men inte nödvändigt. Vi ser dock gärna att du har viss erfarenhet av arbete i en organisation inom försäljning eller slutkundsarbete.

Du ska kunna flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Gällande personliga egenskaper är det av största vikt att du är positiv, kostnadsmedveten och flexibel. Du skapar kontakter och har hög social kompetens. Du tar eget ansvar och vågar fatta beslut, du är driven och älskar utmaningar.

Fördel med B-körkort, men inget krav.

Tjänsten är placerad mitt i centrala Västerås.

Arbetstider och omfattning
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Key Solutions jobb@keysolutions.se

Företag
Key Solutions AB

Adress
Key Solutions AB
Munkgatan 20D
72212 Västerås

Kontorsadress
Munkgatan 20D 72212, Västerås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2017582

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: