Affärsmässig finansiell administratör sökes till Helsingborg

Bravura / Butikssäljarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-02-25

Företaget
Företaget är specialiserat inom pensioner, försäkringar och kapitalplaceringar. De ingår i en internationell koncern som finns i hela världen med över 400 kontor och 18 000 anställda. Den aktuella arbetsplatsen är förlagd i Helsingborg men kundkontakter kommer finnas över hela Sverige.


Dina arbetsuppgifter
Som finansiell administratör kommer du att arbeta med administration kopplad till pensions- och försäkringsärenden. Du kommer ha löpande kontakt med kundföretag och försäkringsbolag för att sammanställa alla de handlingar som behövs i ärendena. Du har fokus på att ge god service åt både kunder och försäkringsbolag samt samarbeta internt med rådgivare och utredare. Detta i forma av mötesförberedande arbetsuppgifter och beslutsadministration.


Kvalifikationer
• Tidigare arbetslivserfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper inom Office paketet
• Kunskaper inom pension och försäkring är meriterande
• Oförhindrad i tal och skrift i svenska samt goda kunskaper i engelska
• Erfarenhet av att använda telefonen som arbetsverktyg

Som person är du engagerad, framåt och serviceinriktad. Då du kommer arbeta mycket med kundkontakt och intern administration ställer det krav på din kommunikativa förmåga och flexibla inställning till arbetsuppgifter. Företaget i fråga är en del av en stor internationell koncern så ett affärsmässigt förhållningssätt till arbetet är också av stor vikt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: försäkring, finans, pension, pensionsrådgivning, finansiell, försäkring, Lund, heltid, tillsvidare, kundtjänst, servicedesk, administratör, administratör, försäkringsbolag, administration, rådgivning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Romberg anders.romberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1283

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3341900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: