Adminstratör - bokförings- och marknadsassisten - Key2Compliance AB - Administratörsjobb i Stockholm
Adminstratör - bokförings- och marknadsassisten
Key2Compliance AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Key2Compliance AB i Stockholm

Kort beskrivning av företaget:
Utbildnings- och konsultföretag i läkemedels- och medicinteknikbranschen (Life Science). Tillhandahåller information och kunskap om nationella och internationella regelverk och dessas tolkningar och applikationer vid utveckling, tillverkning och distribution av produkter avsedda för humant eller veterinärt bruk. Våra tjänster och produkter är: konsultation, utbildning, seminarier, tryckta produkter, on-line produkter och sökregister. Vi är få anställd i företaget, men är navet i ett stort internationellt nätverk och kunderna är en blandning av små, medelstora och multinationella företag.

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du ska kunna ta ett totalansvar för våra inre administrativa sysslor samt att kunna ta hand om och fördela inkommande kund- och leverantörsförfrågningar. Arbetsuppgifterna är bland annat: bokföring, fakturering, inköp, kursadministration, lageransvar (In och Ut), allmändaglig kontorsadministration. Kursadministrationen är den mest omfattande delen med allt ifrån kontakt med föreläsare, bokningar av lokaler, sammanställning av kursmaterial och avslut som betalningsuppföljning med mera.

Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker en person som har rätt känsla för kvalitet och serviceanda först och främst. Mycket av de miljöer och program vi arbetar med kan vi utbilda i om du är rätt person. Däremot behöver du en vana/erfarenhet/kompetens i bokföring eftersom det kan vi inte lära ut. Vi arbetar med VISMA (SPCS) Administration 2000 så erfarenhet av det programmet eller liknande är en fördel. För övrigt jobbar vi i PC miljö med Office relaterade program. Om du dessutom har vana att arbeta med Adobe är det ytterligare ett plus. Vi kommunicerar både på svenska och engelska med våra partners, kunder och leverantörer så mycket god kunskap i svenska och engelska är en förutsättning - finns det kunskap i ytterligare ett Europeiskt språk är det ett plus till.

Övrig information beträffande

Publiceringsdatum
2013-10-24

Anställningstyp/arbetstider
:
Vi ser gärna en 6-månaders provanställning. Om önskas är vi villiga att diskutera deltid men inte mindre än 80%.

Övrig information beträffande löneform:
Vår verksamhet är mycket terminsindelad med "döda" perioder 2-3 månader på sommaren och ca 1 månad i december/januari, därför erbjuder vi minst 6 veckor semester, mer kan diskuteras i kombination med lönenivån.

Övriga villkor:
Kontoret är inhyst som fristående del i en villa på Lidingö nära allmänna kommunikationer. Ägarna har 2 hundar som är på kontoret hela dagarna - så allergi och hundrädsla är en dålig kombination.

Andra uppgifter:
Eftersom vi är ett mycket litet gäng så är personligheten mycket viktig och förhoppningsvis kan vi ses på plats här. Vi ser gärna en förenklad CV från ca gymnasietiden och framåt med referenser på de 2-3 senaste jobben/uppdragen.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Tillträde
Snarast

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-30
Ange följande referens när du ansöker: AG referens: Administratör K
Ansökan kan skickas till e-postadress: lars-eric.ellow@key2compliance.com

Kontakt
Lars-Eric Ellow 070-8680663 lars-eric.ellow@key2compliance.com

Företag
Key2Compliance AB

Adress
Key2Compliance AB
18156 LIDINGÖ

Kontorsadress
Tjädervägen 10

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-54481160

Jobbnummer
1685624

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key2Compliance AB: