Adminitrativ Assistent Med Inrikting Mot Personaladministration!

Norex International AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Norex International AB i Göteborg, Borlänge eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter kommer att variera och du får möjlighet till stort eget ansvar. Du rapporterar bolagets VD-assistent och Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:

• Telefonväxel, posthantering samt arkivering
• Diverse inköp
• Hantering av reseräkningar och kalenderbokningar
• Ansvara för att kontoret ser representativt ut och att allt fungerar
• Diverse administration kring personal, leasingbilar, mobilabonnemang, mobil telefonväxel etc.
• Samordning av löner för flertalet länder
• Administration av de kollektivavtalade försäkringarna
• Resebokningar för bolagets anställda

Har du arbetat med personaladministration är det meriterande, om inte annat ser vi gärna ett intresse av att lära dig mer om lön, försäkringar och kollektivavtal. Vidare skall Du ha god datorvana samt gymnasie-/yrkesutbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet. Vi lägger mycket stor vikt vid personlig lämplighet.

(...fast först ett litet inlägg från mig - Danielle - som idag arbetar på NOREX och ansvarig för denna rekrytering. Jag trivs så OTROLIGT bra på denna arbetsplats och har en massa härliga kollegor; vill bara uppmana Dig att inte missa chansen att bli en del av oss! En familjeägd koncern där beslutsvägarna är korta och Du blir en väldigt viktig del. Hoppas verkligen att tjänsten väcker Ditt intresse och att jag får ta del av Din ansökan!!!)

Vi hoppas hitta dig som tycker det vore roligt att arbeta med all möjlig administration; personaladministration, hålla ordning och reda på vårt huvudkontor samt vara till hjälp där det helt enkelt behövs.

För att vi ska trivas med varanda så tror vi att Du är...
• serviceinriktad, har känsla för att ge det där "lilla extra" och får saker gjort.
• strukturerad, ordningsam och eftersom rollen är ny, lägger vi stor vikt vid hög initiativförmåga
• hjälpsam och prestigelös
• positiv inställning som bidrar till allas arbetsglädje
• besitter en total integritet och noggrannhet som krävs vid hantering av personaluppgifter.

Norex-koncernen bedriver handel med stål samt legoproduktion och service åt stålindustrin. Norex är familjeägt och bedriver verksamhet på en internationell marknad från egna etableringar i Sverige och Finland, samt från lagerdepåer runt om i världen. Försäljningen sker till mer än 50 länder. Verksamheten bedrivs i två divisioner och fyra dotterbolag, omsättningen 2017 blir ca 500 MSEK med 80 anställda. Huvudkontoret finns i Göteborg.

Varaktighet, arbetstid
Rätt person är av allra högsta prioritet och därför är vi flexibla när det gäller omfattningen och utformningen av tjänsten (80-100 %) - vi ser därför gärna att du redan i Din ansökan anger vad som är önskvärt för just dig.

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
NOREX erbjuder förutom en väldigt trevlig arbetsplats och varierande arbetsuppgifter:
• Frihet under ansvar med viss flextid
• Friskvårdsbidrag
• Mobiltelefon och mobilabonnemang
• Sjukvårdsförsäkring
• Kollektivavtalade försäkringar

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-10
Ange följande referens när du ansöker: Administrativ Assistent

Kontakt
Danielle Åkesson danielle.akesson@norex.com

Företag
Norex International AB

Adress
Norex International AB
Ringögatan 12
40273 Göteborg

Kontorsadress
Ringögatan 12

Jobbnummer
3718883

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Norex International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Norex International AB: